Most esett le!

Címkék: kati erika hisztiboy

2011.01.10. 22:57

Az oka annak, ami nagyon b*ssza a csőrömet, hogy Kata egy ilyen fasznyak karjaiban lelte meg a boldogságot (ki tudja meddig és ki tudja mennyire). Most lehet ilyen tipikus férfi-magyarázat jön a megcsorbult büszkeség palástolására... de elvégre ez az én blogom :)

Lány költözikBizonyos körökben köztudott, hogy a nők legtöbbjének egy rosszfiú elcsábítása és „megjavítása” a nagy siker, a büszkeség. A pasik is hasonlóan gondolkoznak a nehezen megszerezhető csajokról. Namármost Kata egyfolytában kereste bennem, hogy miért is vagyok szemét, nőcsábász, stb. - ezt már említettem. Én ezt rosszindulatú feltételezésnek hittem, de simán lehet, hogy a vágyait akarta megvalósulni látni. Ráfázott, mert én jófiú vagyok ugyebár. Na jó, akkor mindenképp az voltam :) Szóval szerette volna, ha jóvá tehet, de nem volt mit rajtam, ezért rám erőszakolta, de nem jött össze. De most talált egy fasznyakat, aki tényleg ilyen kis szemét - legalábbis úgy csinál. Nem is tudom, az biztos, hogy nagy sztorikat mesélt, hogy hány csajt tart egyszerre, meg milyen könnyedén, de szerintem csak nagyzolt, a fele se volt igaz. Mindenesetre ahhoz elég volt, hogy Kata a megjavítandót lássa benne, és boldogan éljenek, míg...

Még jó, hogy már túl vagyok rajta, mi? :)

Másik hír! Lesz új lakótársam, és nem is akármilyen, hanem egy nőnemű, elsőre egész szimpatikus, és egész csinos! Bár csak 2 hónapig lesz fix, de Hisztiboynál rosszabb tuti nem lehet. A csajokkal amúgy is jobban jövök ki - ezt tapasztalhattam szilveszterkor is... Szóval örülés van! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr112575494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása