Lehet, hogy szerelmes voltam?

Címkék: buli randi bria

2011.01.25. 12:48

Hogy mit csináltam az elmúlt két hétben? Nem is tudom, sűrű volt a program. De egy biztos, szinte már muszáj jelleggel mentem bulizni, és persze legtöbbször szóló módban. Ismerkedés magas hőfokon, és már épp írni akartam Briáról, hogy milyen lányt találtam, mire...

Szóval két hete voltam egy buliban, ahol már majdnem mentem haza, de találkoztunk a tánctéren. Mosoly, pár gesztus, aztán csak elkaptam már egy körre. Összhang volt, végre valakit meg lehet táncoltatni, mert az átlag csajok csak a seggüket rázzák. Elég hamar közel is lehetett vele táncolni, és ahogy a szemébe néztem, nagyon ragyogott. Nem is részletezem, nem is soká elcsattant az első csók, és azt annál több követte. Közben némi szexuális feszültség is szikrázott köztünk, de mégsem olyan mértékben, hogy rosszat gondolhasson az ember. Mit lehet várni egy ilyen kapcsolattól, ahol szóváltás nélkül már csókban kötünk ki? Az eddigiektől semmit, de ő más volt.

Már a csókunk is tökéletesen összeillett. Azért elsőre szokott lenni kis bénázás, hogy ráérezzen az ember a másikra. Ahogy a táncnál sem, itt sem volt ilyen probléma. Egy óra után jött oda már másodjára a barátnője, hogy mennének, és elráncigálta. Elkértem a számát, megadtam az enyém. Pár napra rá találkoztunk is, hogy tényleg megismerjem - nem kellett kétszer kérni a randit. Odafele olyan gondolatok jártak a fejemben, hogy biztos őt is beidealizáltam, felruháztam csupa jó tulajdonsággal, hamár semmit se tudtam róla, csak a kisugárzásából ítélkezem. De a beszélgetés során alátámasztotta minden gondolatomat: tökéletes! Legszívesebben akkor rögtön folytattam volna a csókcsatát, de a búcsúcsókot is elhárította, merthát mégiscsak először találkoztunk normálisan. Igaz, hogy előtte meg csak azt csináltuk :) Utána még neten is beszélgettünk, kamerán keresztül. Sokat nevettünk együtt, és éreztem, neki is nagyon tetszik a szitu, és jól érzi magát velem.

Következő randira bedobtam magam, elvittem a Láthatatlan kiállításra, ami rájöttem az egyik legjobb randihely! Ajánlom mindenkinek! Nagyon jó programok, vicces, tanulságos és érdekes is egyszerre -illetve a sötétben közelebb kerül egymáshoz a pár, és nem kell rosszra gondolni (de lehet :). Nagyszerű volt, sok ötletes kis aprósággal vettem le a lábáról. De mostmár én se kezdeményeztem a búcsú-csókot, mert éreztem, hogy legközelebb már követelni fogja. De nem volt legközelebb...

Másnap felkeresett, és elmondta, hogy van valaki az életében, akit nem tud hova tenni. Gyakorlatilag mielőtt megismertem szakított vele, és amíg randevúztunk újra előjött... Még csak nem is úgy mondta le a következő randit, hogy haragudni tudjak rá, mert teljesen megértettem, hogy nem akar két kapura játszani, meg fair akar lenni velem. Éreztem, hogy hezitál, és nem élvezi, hogy ketten is rajonganak a kegyeiért. Pedig az lenne a normális. Megbecsülendő.

Mit lehet ilyenkor tenni? Kis szünet, időt adtam neki és kivártam, míg ő jelentkezik újra, ami bevallom, elég nehéz volt, de szerencsére nem volt hiábavaló. Adtam a lehető legjobb énemet, persze az ismeretlen másik személyt nem fúrtam, pedig ő is úgy említette meg, hogy nem illenek össze, de csak hát mégis... Én adtam neki a Bria becenevet, ami nagyon bejött, újabb közös tulajdonságokat fedeztünk fel egymásban, többször okoztam neki fülig érő vigyort és szempilla-rebegtetést megjegyzéseimmel, bókjaimmal... és mindezt hiába. Őt választotta. Őt, mikor azt mondta, hogy olyat, mint én nagyon régen hallott már férfitól. Akkor a lovagjától sem a jelek szerint. Mégis őt választotta. Az utolsó mondat végére a pont egy félórája került. Igyekeztem azért emelt fővel távozni, de legbelül nagyon csalódott vagyok. Vajon lesz még egy olyan lány, akivel ennyire egymásnak valóak leszünk?

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr992612105

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Polgár Teréz Eszter - HOGY VAGY? 2011.01.26. 13:57:36

Amerikai diákjaim, akiknek magyar nyelvet tanítok, legyenek bár fáradtak, éhesek, betegek, csakis jól, nagyon jól, remekül vannak, ha hogylétükről érdeklődöm. Újra és újra megbeszéljük ugyan, hogy nálunk a „Hogy vagy?” nem annak a barátságo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása