Na most na...

Címkék: bria

2011.01.31. 10:37

Hamarabb jött be a számításom Briával kapcsolatban, mint gondoltam. Node előbb el kell mondanom, hogy legutóbbi beszélgetésünk után pár nappal azt vettem észre, hogy nem ismerősöm facebook-on. Hát mondom rá is írok, hogy nem-e tudja, mitől bolondult meg az oldal, ilyen kis ál-naivan, mert ilyen azért nincs. Bocsánatkérés közepette írta, hogy ne haragudjak, de ő törölt le, mert így látta a legjobbnak. Okokra kérdezvén már nem kaptam választ.

Sajnos ezzel kitolt magával, mert ha még ismerősök maradunk, van esélye a pali után még nálam, de ezzel ugye eltaszított, mintegy jelképesen. Viszont iwiw-ről elfeledkezett... ahol én éppen most azt véltem felfedezni a (facebook-koppintós) üzenőfalon, hogy „Bria családi állapota mostantól: egyedülálló.”

Na most mit csináljak? Én ugye nem megyek oda pitizni, hogy „na akkor van még egy esélyem?” Büszkeség is ugye, meg neki se ez imponálna. Viszont neki meg nem lehet képe ahhoz, hogy ő jöjjön azzal hozzám, hogy „amaz nem jött össze, maradjunk nálam”. Kissé patt helyzet. Ha még ismerősöm lenne... Vagy chat-ről ne törölt volna le... De most mit?
Valami apró jelet kéne küldeni neki. Picit biztatni, hogy megpróbálhatja helyre hozni. De ezeknek a jeleknek az útját zárta el a törléssel. Mit kéne, mit kéne... Tippek?

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr362627298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2011.01.31. 11:01:48

hagyni a fenébe?
a törléssel szerintem egyértelművé tette, hogy mi a szitu, és ha így van, akkor kár energiát fecsérelni erre, bármennyire is jó nő - szerintem.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2011.02.01. 08:48:16

Ezek szerint iwiw-en még ismerősök vagytok? Mert az nagyszerű! Szerintem nyugodt szívvel írj rá, legyen szíves gondosabban takarítani, mert a facebookos gyomlálás után, elfelejtett iwiw-en is törölgetni. Vagy bármilyen hasonló kicsit vicces dumát (saját stílusodban) nyomj rá, de mindenképpen olyat, amiben virtuálisan jól meghúzod a haját. :D Nincs mit vesztened, vagy azt írja vissza, jajjj, bocsi, igazad van, és töröl, akkor lásd eggyel fentebbi komment, vagy felveszi veled a beszélgetés fonalát a humor oldaláról és hát ki tudja az kinek mit hoz? :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2011.02.01. 09:11:03

Köszönöm lányok - bocs Olajbogyesz, de Thia* elgondolása szimpatikusabb :) Ráadásul Olaf is épp hasonlót ajánlott a tegnapi sörözés közepette, csak némileg komolyabb hangvételben, ami annyira nem adja... Bár Thia szintjére nem tudok felnőni, de megpróbálok :) Már csak azt nem tudom, hogy érdemes-e még kivárni?
(Aztán lehet hogy Bogyesznek lesz igaza :)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2011.02.01. 12:05:23

nem akarom ám én az ördögöt a falra festeni, örülök ha alakul valami :)

SassyGurl 2011.02.02. 20:43:21

sőt iwiwen is van már chat funkció..!
süti beállítások módosítása