A válasz

Címkék: buli bria

2011.02.03. 15:19

Írtam neki, egy olyan vidámkodós üzenetet, hogy tartson már rendet a két közösségi portálján. Jó, kicsit érthetetlen levél lett, de mindenképpen laza. Dél körül írtam, aztán este megnéztem, jött-e válasz: semmi, viszont belépett már, és nem is törölt. Ok, lesz*rja, hát akkor ezzel a lendülettel menjünk el egy kicsit bulizni szóló-módban!

cat loveA város egyik legnagyobb szórakozóhelyére mentem, ami még hétköznap is dugig van. Némi oldódás és lötyögés, illetve csajozgatás után ebben a tömegben voltam képes összefutni ezzel a pirinyó csajszival, Briával. Elsőre hökk, aztán másodjára is, de nem volt durcáskodás, sőt! Félre hívott beszélgetni, és sűrű bocsánatkérések mellett, nagyon óvatosan és szégyellősen érdeklődött, hogy láttam-e, hogy egyedülálló lett... „Hogy a viharba ne?” vágtam már majdnem rá, de szerencsére az ajkamba haraptam, és csak pillantottam egy meglepettet. Magyarázott, magyarázott, elhívott velük táncolni, és a parkett szélén csillogó szemekkel gyengéd csókkal nyomatékosította, hogy komolyan gondolja érdeklődését. Körülbelül ott folytattuk az estét, ahol első találkozásunkkor abbahagytuk, csak ha lehet még finomabban és még szenvedélyesebben. Azt már nem ecsetelem, hogy mennyire összhangban vagyunk ilyen téren.

Kérdezte, hogy találkozhatnánk-e másnap, de ugyanakkor hazakísérem-e, és mivel teljesen másfele lakik, viszont a munkahelyemhez közel, aludhatnék is nála. Hohó, jó, gondolom ő sem azért hívott fel, hogy egyből egymásnak essünk, ezt én sem akarnám. Ennek tudatában viszont nem tartottam rossz ötletnek, belementem. Kár, hogy a buszhoz menet meggondolta magát, mert a faterja kinyírna :) Kár, hogy ezért vártam csak meg őket... nők...

Ez mind szép és jó, de ez így mégsem jó. 3 nappal azután, hogy az előző pasiját kidobta, egyből visszatalál hozzám? Mondta ő, hogy nem „ló helyett szamár is jó” szitu áll fenn, meg ég is a képe most így visszakozni - ezért nem is válaszolt egyből. De szerintem a folytatáshoz még kevés idő telt el. Nem akarom, hogy meneküljön a karjaimba - persze azt sem, hogy máséba -, hanem azt szeretném, hogy magától jöjjön. Ezért időt kell adnunk magunknak, főleg neki. Ha van mire várni, akkor várni fog. Ma találkozunk akkor, ezt majd szépen felvetítem neki. Egy hét szerintem elég is lesz.

Nem lennék őszinte, ha azt mondanám, ez az egyetlen ok - ugyanis az ő szempontjából a fagyi visszanyalt. Most nekem alakult úgy valakivel a viszonyom, hogy lehet összejönne belőle, ha nem is egy kapcsolat, de egy irdatlan éjszaka. Emiatt lelkiismeret-furdalásom is van. A másik lány is minden bizonnyal csak azt akarja, és én meg így beiktatom őt Bria szünetébe, amire ráfogom, hogy neki szükséges... Asszem ilyen gondolkodással lépek be a szar-szemét-pasi kategóriába. De nem, nem ezért ajánlok szünetet! A fentebbiekért! Aztán ha összejön közben valami, hát Istenem, így jártunk. Elvégre neki is összejött valami erre a pár hétre, csak ő rosszul járt. De nem akarok bosszút állni. Nincs ez teljesen rendjén bennem... Egy biztos, akarom Briát, meg akarom ismerni minden oldaláról - és igen, vágyom is rá nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr962636050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2011.02.04. 12:51:58

húha, nálad aztán bonyolódik a helyzet! hát kíváncsian várom a folytatást, hogy ebből majd mit hozol ki! :D
süti beállítások módosítása