A türelem, amit terem

Címkék: linda bria hisztiboy

2011.02.06. 21:39

Találkoztunk másnap, szerintem hívhatjuk újabb randinak. Beszélgettünk, kicsit bővebben kifejtette, amit addig is, elmesélte hogy vágta át a bizonyos illető, és tovább ismerkedtünk, és már nem problémázott a csókokkal :)

Felhozta megint, hogy nem-e haragszom a törlésért? Ezzel mentünk bele abba a témába, hogy mondtam neki a szünet ötletét. Elég könnyen egyet értett, lehet ő is ezt akarta. De jobb, hogy én mondtam ki. Abszolút pozitívan váltunk el, részemről még bizakodva is. De hogy ő... Nem tűztünk ki időpontot, hogy mennyi időre lesz szüksége, talán nem is lehet tudni előre. Én egy olyan hetet akartam ugye, de most az van, hogy rá várunk. Aztán nehogy megint valaki lecsapjon rá. Egy kicsit azért keresgélem, ráírtam így zene-témában, hogy érezze a törődést. Ő viszont nemigazán... Pedig meg kell várnom, meg fogom várni, elvégre most ő az, akinek tennie kell, merthogy utam kiadta, lecserélt, törölt... mit akarok én még tőle? :D De hogy most jön a Valentin-nap... jó lenne évfordulónak :) Na, viszont! Az nem éppen biztató, ha ő is megosztja ezt a szinglik nyavajgását:

Mindjárt itt a Valentin Nap! Tedd ki te is,ha leszarod,mert nincs senkid!!!

Viszont a türelem rózsát terem. Ha nem lesz belőle semmi, akkor úgy se lenne, ha most tepernék - csak a büszkeségem is elodáznám :)

Nem csak Bria tájékoztatta a nagyérdeműt arról, hogy egyedülálló lett. Linda is hasonló cipőben járt - a gitárosa kiadta az útját. Sose beszélt nekem a kapcsolatukról (de az enyémről kérdezősködött), de valahogy láttam rajta, hogy nem érzi jól magát, mintha kevés lett volna mindig a pasijának. Ezért nem mert velem se találkozni, merthogy mit szólna?! Hát most végére is ért a történetük... Remélem nem a kis önbecsülése okozta a dolgot, amit én csökkentettem le...

Új lakótársammal meg meglepően jól kijövünk. Egy jó fej csajról van szó, nagyságrendekkel kellemesebb partner, mint Hisztiboy volt. Lehet nekem minden beosztásba a nők valóak :) Bár a tampon a buliban nekem kicsit túl közvetlen így az első héten...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr1002643183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása