Na majd ma

Címkék: randi bria

2011.02.11. 09:38

Egyre szarabb címeket találok ki, nem? :) Szóval ma találkozunk Briával, persze én kerestem fel az ügy kapcsán - nem bírtam tovább, én vesztettem el a türelemjátékot :) De tanácsokat kértem, és barátok szerint is nekem kellett megint lépnem. (Szemedre vetem, hogy nem írtál ezzel kapcsolatban véleményt, tanácsot. Tessék megerőltetni magad kedves olvasóm!)

ÁbrándSzóval nem hiszem, hogy kell még több idő neki, könnyen beadja a derekát a találkozóra. Basszus, egy válasz sms-e úgy feldobja a napomat, hogy hihetetlen. Sarkalatos fordulópontja a délutánnak, onnantól kezdve vigyorgok, dudorászok. Ez tök jó, szeretem, sőt, imádom ezt az állapotot, de félek megint a beidealizálás miatt, hogy nem is olyan, amilyennek hiszem, csak beleképzelem. De nem érdekel, ha a jót várom el az emberektől, azok örömmel felelnek meg neki. Ki ne örülne, ha a jót nézik ki belőle?

Egy hete nem láttam, és már hiányzik... Érdekes amúgy, hogy kb. félévente szoktak ilyen komolyabb érzelmeim előfordulni, szinte rendszeresen. És ez nem szex-hiány, bár őrült kívánatos is a kiscsaj :) De nem akarom azt vele is elkapkodni. Jóóóó lesz ez, nagyon bizakodom. Szurkolj! :)

UPDATE

Na jó, most van az, hogy túl komolyan veszem ezt az egészet... Nála mindenképpen. Oké, lemondta az estét, és csak azért vagyok emiatt elszontyolodva, mert én hülye túl rákészültem... Tudom, olyat nem szabad kérdezni, hogy ez valami lerázó taktika volna, de megkérdeztem. Most egy nő mondja meg nekem: erre miért az a reakció, hogy „akkor ne erőltessük”?! Miután felvázolta, hogy az elkövetkezendő időkben hogy nem fog ráérni, inkább én fújhatnék visszavonulót... Inkább alátámasztja azt, hogy le akar rázni.
A lényeg az, hogy akárhogy csinálom, úgyse lesz jó...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr32653266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saretin 2012.09.13. 13:30:13

Hihetetlen, hogy kb. ugyanazokon megy/ment át más is, mint én, csak Te pasi vagy! :D Egyébként meg, az én tapasztalatom az lett, hogy ha a másik nem érzi ugyanazt, akkor nincs az az isten, hogy valami is rávegye, hogy végre ő közeledjen és tegyen erőfeszítéseket az előrehaladásért. Maximum ha folyamatosan zaklatod (hevületed, és türelmed elfogyásának okán) állandóan ígérget, de max. 2 hetente egyszer feljön hozzád. És az az idő iszonyú jó, de mikor elmegy, te megint csak kétségek közt vergődsz, hogy na akkor most mi van? Merthogy ugye az ő érzéseiben sosem lehetsz biztos...
süti beállítások módosítása