Igazam volt

Címkék: buli vera kati olaf

2011.03.07. 22:38

Bár nem sok olyan buli van már, ahova nem tudok elmenni Olaffal, mert Kata társaságát élvezi, most ideje volt ennek elejét venni. Ennyi idő elteltével mégiscsak ideje túllépni ezen. Mondjuk nem kerestem rá az alkalmat, jött az magától. Spontán buli Vera szülinapjára, de hova-hova, hol van Olaf (Vera őt is csípi), hát Katáékkal. Nem baj, indulás!

Persze szóltam, hogy megyünk, és nem volt ellenvetés. Két jó csajjal állítottam be, a legjobb (legmacsóbb) ingemben, merthát mégiscsak egye már értem a fene! :) Már a tánctéren találkoztunk, persze Fasznyakával együtt, puszi ide, kézrázás oda, mosolygás és (tényleg) önfeledt mulatás, úgy ahogy velük, mondjuk úgy arra fele. Ők se rossz kedvvel fogadtak, úgyhogy szerintem sikeresen vettük ezennel az akadályt. Bár ha egyszer dumálunk is, arra még kíváncsi leszek. Hanem!

AgresszorAmiben igazam volt, az a Fasznyakkal kapcsolatos teóriám, miszerint Kata szerette volna, hogy rossz fiú legyek. Ez alátámasztást nyert. Ugyanis mesélték, hogy a buliba menet Fasznyak (és most tényleg általam kapott nevéhez méltóan) lerúgta egy mellettük gyorsan áthaladó autó tükrét, miközben ők mentek át piros zebrán. Nem is annyira fontos ez, hanem hogy mit reagált erre Kata? Csak elhúzta a kisutcákba, nehogy a kocsi visszaforduljon, és ennyi. Semmi hiszti, kiakadás, még csak rosszallás sem. Szerintem le is lett nyűgözve, milyen férfias ura van neki. Hát nem tudom, ha nem is róluk lenne szó, akkor is szánalmasnak tartanám. Ilyen igényeknek én nem tudtam volna megfelelni, és nem is akarnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr242720185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása