Hazai helyzet

Címkék: család balhé

2011.05.09. 16:12

Azt mondja 27 évet elvettem az életéből... Még nem is vagyok annyi, úgyhogy beleszámolta a terhességet is... A kiváltó ok pedig az volt, hogy nem köszöntöttem fel Anyák napján. Eddig mindig azt mondta, hogy az ilyen ünnepeket utálja. Úgy néz ki csak annyiban érdekli, hogy ki az, aki elfelejti. De elvileg ez csak az utolsó csepp volt a pohárban...

Hate motherNem elfelejtettem ám, csak úgy nem tudtam volna mit mondani telefonban, inkább megvártam, míg hazamegyek, és utólag adok neki valamit. Épp azért nem tudtam volna így távolról felköszönteni, mert eddig mindig olyan közönnyel fogadta a köszöntést. De neten megtalált pár napra rá, és nem ám csak emlékeztetett, hanem kifakadt a teljes világfájdalmával, hogy én nem becsülöm őt, nem értem az életét, de ő lenyom engem, mert ő ismeri a világot, de én még mindig egy kis hülye vagyok... aki elpocsékolta 27 évét. Persze mindezt magas lóról, szinte már leereszkedve szerencsétlen kölykéhez. (A kép persze nem olyan valós, de ilyesmi lehet a viszonyunk az anyát nézve)

Azt nem értem, hogy mégis mi kéne neki? Jó és csendes gyerek voltam (jó, utóbbi már mérséklődött), jól tanultam (kb. csak én tanultam tovább), elköltöztem, alig kellett rám költeni. Próbáltam neki segíteni is, de azt sose hagyta. Alig beszélünk már, de már akkor is csak így.

Megértem én, hogy el van keseredve, ezért is járok haza 100 km-ről havonta néhányszor, szemben a nővéremékkel, akik egy városban laknak vele, mégse látták egymást szerintem fél éve. Jó, mondjuk ezt velük is eljátszotta már anno.

De most tényleg, mit csinálhatnék ahhoz, hogy elégedett legyen? Bármi is legyen, igazából már nem érdekel. Én megtettem minden tőlem telhetőt, de bebeszél olyan dolgokat, és azóta nem lehet értelmesen beszélni vele. Mondjuk eddig se volt jellemző. Mikor kérdem, hogy konkrétan mi a baja, ha nem kitérő választ ad vagy nem kezd el mással pocskondiázni, akkor csak annyit mond, hogy „tudnom kéne”. Valami nagy bűnöm lehet, amivel megkeserítettem az életét... pl. hogy nem vagyok gondolatolvasó.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr862890245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2011.05.13. 22:48:12

húúúh, szerencsée nálunk nem ez a helyzet, így se tanácsotadni, se okos lenni nem tudok...
süti beállítások módosítása