Álmaim nője

Címkék: álmaim nője

2010.01.29. 12:08

Nem sűrűn emlékszem az álmaimra. Nagy ritkán akkor, ha álmomból ébredek. Ha az első csipadörgölésre nem felejtem el, mire tényleg magamhoz tértem, akkor is csak foszlányok maradnak meg. Pedig nagyon érdekesek voltak mindig is. Emlékszem, gyerekkoromban álmomban csókolóztam először (ez szerencsére megmaradt), és határozottan olyan volt az álomban is, mint a valóságban - mint később megtudtam :)

Nem is olyan régen történt, hogy nagyon kíváncsi lettem ezekre az álmokra. Furcsa de kellemes foszlányok maradtak meg, ígyhát papírt és tollat készítettem az ágyam mellé. Amint egy picit is észhez tértem - nem is feltétlen reggel -, gyorsan írtam az emlékeket, ahogy csak tudtam. És kikörvonalozódott Ő, az álmaim nője. Visszatérő szereplője volt álmaimnak, a teszthónapon belül legalább háromszor (volt még egy, amiben nem vagyok biztos, hogy ő szerepelt). Az erotikus álmokra hajazva ezek romantikus álmok voltak. Szikrázó levegő közöttünk, de nem olyan szexuális, hanem olyan érzéki, Vágyakkal teli pillanatok. Volt, hogy lebegett felettünk a tiltás nyaktilója, hogy van barátja, nem lehet, de érződik a vágya irántam - és viszont. Egyszer csattant el csók is, de igazából elég kusza álmaim vannak mindig is. Azt tudom, hogy legtöbbször szerelemhez közeli érzéssel ébredtem fel reggel. Ezek az igazán szép pillanatai férfi és nő találkozásának, megálmodni nagyon jó volt.

A poén az, hogy valós személy ő az életemben, Linda egyik barátnője. Épp az, akiről írtam a múltkori posztban, hogy csak egyikünket hívott meg a születésnapjára. Tényleg nagyon kedveltem/kedvelem őt, de sose éreztem iránta azt a vágyat, tudod, ami egyértelműen több a barátságnál. Ennek ellenére nagyon megszerettem, és örültem annak, hogy Lindának ilyen barátnői is vannak - ő pedig viszont, mint már írtam.

Tényleg egy nagyon szép és rendes lány, az a mindenki plátói szerelme fajta, csaképpen tényleg nincs elszállva magától egyáltalán, pedig lenne miért. Az nálam nagyon nagy mínusz ám. Igazából örültem is volna, ha Linda szilveszterkor inkább az ő társaságában van, mert erkölcsileg példát mutatott volna neki. Nagyon helyén van a csaj, ilyet nem csinált volna sose, mint Linda. És mégsem ítélte el ezért! Ebben nálam jobb.

Tegnap ünnepelték azt a bizonyos születésnapot. Vettem neki ajándékot, de nem tudtam elvinni neki ugye - majd elküldöm postán. Linda meggyanusított, hogy azért készítek neki ajándékot, hogy jelezzem, nem hívott meg. Kösz a feltételezést...

UI: Jó, hát az álmok között volt olyan is, hogy egy nagyon merész kis numerát zavartam le valami csajjal egy kocsiban, szóval nem minden álmom olyan szent :) Akkor nem hason ébredtem :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr891712156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.29. 14:30:09

ez a jegyzetelős dolog jó ötletnek tűnik. hogy mire jó, azt persze nem lehet tudni :)
úgy tippelem, ezeknek az álmoknak azért lehet köze az elmaradt meghíváshoz...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.29. 14:42:00

@Vagyok, aki vagyok...: Jóval előtte voltak ezek az álmok. Értelme meg kb. annyi van, mint a blognak - ismerd meg magad! :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.02.02. 15:36:44

Húúú, én nagyon csúnya dolgokat tudok álmodni. Többnyire mindig megverek valakit + az uramat. :) Átlag havi 1x megcsal álmomban a párom és jól elintézem azt, akivel megteszi, őt pedig kiteszem. Nem kellemes érzés és mindig zaklatottan kelek fel az ilyen álmok után... És igen, féltékeny típus vagyok (még mielőtt valaki megkérdezné). Amúgy áldott jó szívű, békésnek mondható teremtés vagyok... :)
süti beállítások módosítása