"Szeretlek!"

Címkék: linda rólam ivett

2010.02.03. 11:46

Aki látta a Ghost című filmet, az talán tudja, hogy állok ehhez a szóhoz (detto :) Szeretem én mondani, jó érzés kimondani - de csak ha tényleg így van. Elcsépelt jelentésű szó ez már, sokmindenre használják. Én igyekszem arra, amit jelent.

Van, aki el akar érni vele valamit, mégha nem is így gondolja. Lehet rá hivatkozni egy veszekedés alkalmával, hogy "azt mondtad, hogy szeretsz!". Lehet azért mondani, hogy viszont halljad. Linda elég hamar mondogatni kezdte kapcsolatunk elején, és láttam rajta, hogy várja, hogy én is mondjam. Dettónál többre ezzel nem jutott :) Azután már azértse mondtam, mert annyira hallani akarta. Félreértés ne essék, mondtam én neki sok szépet, amit úgy is gondolok. De ezzel az egy szóval vártam, egészen a félévfordulónkig. Jó, ez már sok idő volt, de akkor, amikor ezt kimondtam... hát csordultak a könnyei egy picit és igazi boldogság lett úrrá rajta. Kicsit furdalt is a lelkiismeret, hogy bizonytalanságban tartottam, de tényleg úgy akartam mondani, hogy semmi kétség ne legyen benne. Ezután persze már többet mondogattam, de nem koptattam el. Inkább kitatáltunk egy aranyos helyettesítést, az "ilu"-t, amit így ejtettünk ki, ahogy írom :) Ha ő mondta, a válaszom általában ez volt: uli kettő (mint I love you t(w)oo). Ezt már lehetett koptatni, mókás is volt. De a komoly alkalmakra megmaradt az eredeti szó.

Ezért áll távol tőlem az, amit Ivett virtuális hódolója prezentál... Hogy lehet közösségi portálon szerelmet vallani?! Jó, gondolom telefonban is megtörtént előtte, de akkor is. Még nem is találkoztak, a tengereken túl van a srác. Hogy lehet ezt komolyan venni? Bár senki se mondta, hogy Ivett elhiszi, csak pironkodva jól viseli. De ha erre van neki szüksége, akkor ez a srác a nekivaló. Én nem tudnék ennyit süketelni, kamuzni. Dehisz Ivett is kamugép, akkor pont összeillenek.

Azért jól elvagyunk, levelezünk, stb, csak kínosan kerüli az ilyen témákat. Engem meg egyre kevésbé érdekel. Tartaléknak azért nem akarom, hogy nézzen.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr301722038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 12:12:58

de végül is mi volt eredetileg a te álláspontod vele kapcsolatosan, még az sms és a hódolója előtt? mihez képest nem érdekel annyira?

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.03. 17:17:44

@Vagyok, aki vagyok...: Hát nem véletlen loptam csókot ajkairól... Tetszik, jobban bele akartam bonyolódni :) Ez elég diplomatikus volt :p

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.04. 10:49:08

...mi a "szerellek"-kel ütöttük el a dolog élét! :P

Egyszer írt olyan esemest is, hogy van nála csavarhúzó meg kombinált fogó...le kellett esnie... :D
süti beállítások módosítása