Bosszú

Címkék: aktuális linda

2010.03.24. 14:15

Linda, miután megbeszéltem vele, honnan is ismerem ama lánykát, megtudván, hogy sehonnan, másnap azért biztosra akart menni, és megkérdezte a csajt is. Hát nem aranyos? A kis feledékeny... Persze a csajszi már úgy válaszolt - az amúgy nagyon frappáns - levelemre, hogy jajj, összekevert valakivel...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr441865133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.03.24. 14:46:26

mi a f*szt erősködik, ha egyszer már lezártátok, ráadásul lett is azóta pasija?!

Tittok 2010.03.24. 16:49:49

@irkafirka: Hát azt, hogy nő. Nem a kisasszony kénye kedve szerint történnek a dolgok, és most fog előbújni az igazi énje. Mert ő dugványozhat jobbra-balra, de Krisz legyen hű önmagához, és epekedjen utána. Olyan piti játékos...én már ezt a gépen hagyott "napló"nál levágtam. És Krisz te meg túl jólelkű vagy, és jóhiszemű. Mert tudom, hogy most ezután az jön, hogy de ő nem olyan, meg ő nem tenne olyat, meg ő nem taktikázna, és nem gonoszkodna.
Krisz én innen üzenem neked, mint nő. Minden egyes nő egy mocsok játékos, és ha valami nem úgy történik ahogy mi akarjuk, akkor rettentő hisztisek tudunk lenni, és kurva rohadékok. Nincs kivétel.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 10:48:31

@Tittok: Én épp azért jöttem össze vele, mert nem ilyen lány. Épp azért nem volt előtte komolyabb kapcsolatom, mert az ilyenekkel nem ment semmi. Ő több volt ennél, de persze a csírája benne is meg van, ahogy mindannyiunkban van egy szemét én. Csak a kérdés, hogy engedünk-e neki. Ő sosem tette, ha most igen, akkor meg is bánta. Na jó, ennek fele reménykedés volt :) De akkor is!

Tittok 2010.03.29. 16:30:56

@Kristopher: Majd egyszer, tök idegenként olvasd vissza magad,és hatalmasat fogsz nevetni, egyben pedig szégyelni magad. Krisz, minden lány ilyen. Minden lány, érted??? Ahogy írtam, amint nem nyalják körbe a feneküket, azonnal előjön. És ő is ilyen.Fog ő téged még igen sokszor palira venni. Majd emlékezz erre amit írtam. Jah és mikor fog igazi kis rinya lenni, és mikor jön elő az igazi mocskos éne? Majd mikor felvázolod hogy kezdessz beleszeretni valakibe, és komolyabb kapcsolatot akarsz. Nagyon nagyon jól jegyezd ezt most meg, mert akkor majd ha nagyon okos vgy eszedbe jut, hogy a Tittok megmondta. Tudom, tudod honnan? Én is ilyen nagyon jó lány voltam, de aztán... hát nem ugrált már körbe a kedves. Aki előtte igen nagyon.
süti beállítások módosítása