Nagyra nőtt

Címkék: aktuális rólam klau

2010.03.31. 15:05

Volt réges-régen egy kislány, akit nagyon megkedveltem, Timi. Magas, de vékony, olyan kicsit esetlen volt, de én kedveltem, ha nem is barátok, de jó ismerősök voltunk - ő is abba a bizonyos gombolyag-hömpölyögtető klubba járt, mint Linda is, meg én is, de ez még jócskán régen volt. Timi tinilány volt, amikor én ifjú huszas. Arra is emlékszem, hogy mennyire bepánikolt, amikor a nyakamba vettem, mert olyan tériszonya van :) Öcsémmel egy párszor hazakísértük, amikor még otthon laktam - szigorúan barátkozói szándékkal, merthát nagyon fiatal volt még.

Teen VogueAzóta eltelt jópár év, már leérettségizett, és hát... gyönyörű nővé nőtte ki magát. Ráadásul modellkedik, elég komolyan, nem csak olyan diák-munka. Találkoztunk is egyszer Lindával vele egy buliban, ahol megismertem a tipikus HP nővérét... Remélem nem lett ő is ilyen. Ugyanis gondoltam egyet, és felhívtam, hogy ossza meg velem tapasztalatait a modellkedésről. (Fotóznám is szívesen, de nem akarok már mindenkit ezzel lerohanni :) Megtudtam, hogy ő is ebbe a városba költözött, úgyhogy még egyszerűbb is lesz nyélbe ütni a dolgot - merthogy benne is van. Akár szeretnék is tőle valamit, mert most már nem érzem úgy, hogy kislány. De személyesen minden kiderül :)

Klau is jelentkezett, hogy jó lesz-e ezen a hétvégén a fotózás. Visszakérdeztem, hogy húsvét hétvégéjére gondolt? :) Leesett neki, hogy talán nem a legalkalmasabb - viszont örülök, hogy foglalkozik a dologgal. Így is túl sok lehetőséget adok az embereknek, hogy kihasználjanak. De fejlődő képes vagyok, ez a legjobb tulajdonságom :) Szurkolj, ne bénázzak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr161884113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.03.31. 16:03:55

szurkolok én, de mikor?!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.31. 16:12:41

@irkafirka: Nekem lehet egyfolytában! :)
Köszi Irka!

SassyGurl 2010.04.01. 09:23:04

szurkolok!!!:)
btw. boldog bolondok napját, sok nevetést mindenkinek, ránk fér.:)
süti beállítások módosítása