Most erre mit mondjak?

Címkék: aktuális kati

2010.05.19. 11:49

Katával nem sűrűn találkozunk, főleg mert most én is szakdolgozom, nomeg 30km-re dolgozunk, élünk egymástól. Heti 2 találkozás belefér, de most csak egy, a tanulás miatt. De minden este beszélünk neten, ezért is kések mindig melóból, mert nem birok felkelni az esti "műszak" után :)
Viszont most kapok egy sms-t tőle:

Arra ébredtem hajnali 4-kor, hogy a nevedet hallom/mondom. Hangosan :$ És nagyon rosszul esett a csend, hogy nem szuszogsz ott mellettem, és fáztam is. :( Nehéz.

Szomorú nőPersze visszaírtam neki, hogy sajnálom, hogy így éli meg. De nem tudok ezzel mit kezdeni - hülye pasi vagyok, tudom... De sokszor azt érzem, hogy próbán vagyok, ő pedig örök bizonytalanságban van, pesszimista, hogy biztos át akarom vágni... Úgy csinál, mint az EA a kalózkodás ellen, a becsületeseket akarja büntetni. Érdekes a cikk, de ha nem olvasod el, a lényeg az, hogy aki megveszi a boltban a játékot, 10 naponta bizonyítania kell, hogy még mindig legális, és így ő mint vásárló becsületes. Nekem is ilyen, hogy nem dőlhetek hátra, hogy jól érezzem magam, folyton várja a bizonygatást, hogy nem verem át, nem bántom meg. Arról pedig sajnos nem esik szó, hogy nekem jó-e így... Mert ha azt mondom sorry, elmegyek, akkor is én vagyok a szar szemét. Kényszeredett helyzetben érzem magam, és mit tagadjam, erről ő is tehet. Mert be kell látnom, hajlok rá, hogy lekössem magam vele, eszemben sincs másokkal flörtölni. De ha ő szinte ezt várja...
Persze plusz pont ellenem, hogy év végén külföld az uticélom, úgyhogy méginkább van oka a kétségbeesésre...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr982015084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.05.19. 17:20:39

30 km nem a világ, meg a heti egy tali sem.mi 10 hónapig voltunk úgy együtt, hogy közben 130 km volt köztünk és kéthetente taliztunk. aztán szerencsére összejött a fősuli pesten :) az hogy folyton a bizonygatást várja viszont nem oké. nem is biztos, hogy benned nem biztos, hanem magában..

Verliebte (törölt) 2010.05.19. 17:21:41

még vmi.. sztem annál jobb volt aztán minden tali,minél többet voltunk távol. persze ez nem azt jelenti, hogy könnyű volt kibirni. de akkor aztán izzott a levegő :D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.19. 18:02:11

@Verliebte: Nem arról van szó, hogy a távolságot nem bírnánk. Lindával a fősuli idején még távolabb voltunk és még kevesebbet találkoztunk - pláne a vizsgák idején... De most még az elején vagyunk a kapcsolatnak. Ilyenkor nem kéne követelőzni. És igen, magát tarthatja olyannak, akit meg fognak bántani.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.19. 19:10:14

bármennyire is tart a bizonytalanságtól, nem jó taktika ám részéről így próbálni szorosabbra fűzni a dolgokat... nagyon sok lány nehezen látja azt be (márha valaha egyáltalán), hogy sokkal tartósabb lesz egy kapcsolat, ha hagyják hogy a fiatalember magát kötelezze el, és nem ők kényszerítik erre

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.19. 19:20:26

@olajbogyóka: "Fiatalember" :) Ez aranyos. No igen, a klasszikus Star Wars idézettel élve Leia hercegnőtől:
"Minél szorosabban szorítja össze az öklét, annál többen folynak ki az ujjai közül" :) Ha már pasi vagyok, ez jön be - de biztos van romantikusabb idézet is :)

Szóval érzem is, ez kezd fojtó lenni. De mit tehetek?

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.19. 21:15:30

@Kristopher: Mondhatnám azt, hogy esetleg próbáld ezt elmagyarázni neki, de ezzel azért óvatosan... nem biztos, hogy jól sülne el.
Okosabbat viszont nem tudok mondani.

irkafirka 2010.05.20. 08:05:10

Miért a rossz lányokat szeretik a férfiak? (Sherry Argov)és a folytatása, add a kezébe, ha máshogy nem érti... :-)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.20. 08:20:58

@irkafirka: Ezt még én sem értem... Nem veszem magamra - angyalka effektus vesz le a lábamról :$

irkafirka 2010.05.20. 09:46:21

@Kristopher: less bele a könyvbe, és mindent érteni fogsz. A rossz lányt itt úgy értelmezd, mint a nő, aki tudja, hogy milyen viselkedést vár el magával szemben.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.20. 09:53:21

@irkafirka: Hát a magyarázatod nem volt túl magától értetődő :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.20. 10:09:15

"Beleolvastam" - azaz elolvastam az előszót... Ez nem azok olvasmánya, akinek eszköz a párja a saját céljaihoz? Másszóval arra kéne biztatnom őt, hogy érje el azt, hogy én legyek az ő bólogató kutyája? Hmmm...

De azért köszi!

irkafirka 2010.05.20. 11:32:30

@Kristopher: nem, nem az, én eccer olvastam, és konkrétan benne van ez a nem telepszünk a pasira, mert akkor megugrik című történet is, onnan jutott eszembe

SassyGurl 2010.05.20. 17:43:36

@olajbogyóka: iagazd van, sok lány nem jön rá, hogy az egyensúly a lényeg, hagyni kell a férfit élni az életét, legyenek barátai, járjon el velük, a tapasztalatom az, hogy ezt többszörösen meghálálják a férfiak. Egy egészséges féltékenység belefér, de annál tovább ne szabad menni. Kris tudod miért ilyen bizonytalan? Lerágott csont, de ismételten a kis önbizalomra utal.
süti beállítások módosítása