Jól megfáztam az éjszaka. F*szért kell nekem csupasz seggem virítani alvás közben...

NáthaPersze lehet szimplán az allergiám újult ki. Rám jött már idén egyszer, de akkor jóanyám ajánlott rá nem-gyógyszer megoldást. Megoldotta, de elfogyott, így visszajött lehet. Vettem gyorsan reggel megint a patikában, de úgy látszik megsértődött és mostmár nem segít. K*cs*g bogyó... Pedig szép lesz ilyen vörös orral színházba menni holnapután.

Apropó, találtam hozzá partnert, a Szomszéd Lányt. Együtt szilvesztereztünk, onnan az ismeretség. Olaf pedig Katát hozza. Izgi este lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr312135938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.07.07. 18:36:38

ajaj, ez tényleg izgi lesz...

és mér' volt csupasz a segged?? :D

Verliebte (törölt) 2010.07.07. 22:59:04

@Kristopher: így a legkényelmesebb :) én is szoktam meztelenül aludni, ha beköszönt a jóidő :)
jobbulást!! :)
süti beállítások módosítása