Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sex with the ex

Címkék: szex kati

2010.07.22. 16:17

Kicsit tartva a következményektől mentem el Katával egy koncertre. Mindenképpen el akart menni, én meg nem akartam hagyni, hogy egyedül menjen. A társaságomnak kifejezetten örült, és a múltkor se volt semmi gond közöttünk, úgyhogy hajrá.

pár a fűbenA koncert előtt olyan sor kígyózott, hogy inkább kívülről hallgattuk meg egy üveg pezsgő társaságában, melynek meg is volt a hatása, és némiképp ölelkezősebb lett a hangulat. Jó, egy fél üveg pezsgő nem árt meg nekem, de ott akkor elég volt kifogásnak, hogy ráfogjam miért nem gondolom meg kétszer is minden tettem.

Elcsattant egy csók, és nem én kezdeményeztem. Na jó, ez nem igaz, szóval nem én adtam - de a lehetőséget én adtam meg rá bőségesen. Mint szomjazónak egy korty víz, úgy ittuk egymás ajkait. De közben végig emlegettem, hogy „nem akarlak megint megbántani * még egy puszi *, tényleg ne legyen úgy, mint a múltkor *egy csók*...” Ő se volt biztos a dolgában, sőt... Inkább gyengék voltunk az ellenállás tekintetében.
Miután kilustálkodtuk magunkat a füvön és a pezsgő is elfogyott el is indultunk a vonatához, de útközben egy nagy merészséget véve hamarabb leszálltam a hozzám vezető út felé. Hát ott már voltak bajok. Félelmeim beigazolódni látszódtak, azt már nagyon nem akarta, hogy nálam aludjunk. Így folytattuk az utat az állomásra, de ez a kitérő csak arra volt jó, hogy lekéssük egy vonatot, és még egy órát várjunk együtt. Nem is az, hogy győzködtem, hogy jöjjön el, csak kifejeztem ezen irányú vágyamat. Már duzzogva, megadva is mondta, hogy „na jó, menjünk akkor”, de így meg nem akartam felcsábítani. Viszont a peronon már szóba jött, hogy inkább én menjek őhozzá. Hogy ez miben másabb annál, minthogy hozzám menjünk, én azt nem tudom. Így neki kényelmesebb. Nekiszegeztem a kérdést, melyre igen vagy nem választ fogadtam el csak: elmenjek-e hozzá? Igen volt a válasz, vonatra fel, utazás éjszaka, kikötés nála, másnap melóban „partypóló”-ban.

Nem volt meglepetés, hogy az eddig felkorbácsolt érzékeink most fognak kisülni. Bár már megint hulla fáradtan vetettem rá magam, hosszas és szenvedélyes, de leginkább hiánypótló szeretkezés zajlott le köztünk mindkettőnk számára. Már olyan dolgokat is bevállalt, sőt, kezdeményezett, amitől kapcsolatunk alatt óckodott. Ne gondolj túl rendhagyó perverzióra, csak pl. a 69-re. Elvileg az együttalvás nem várt fordulata volt az estének, de mégis kifejezetten karbantartott fazon várt rám ágyéktájt. Nem hiszem, hogy szakítás után a nagy lelkizés közepette mindenre készenállva fazonírozá. Jó, persze én is kipofásítottam magam ilyen téren, de én számítottam erre a végkifejletre - hiszen kezdeményeztem azt.

Megint nagyon jó volt vele, csak utólag ez a „nem kellett volna” érzés van bennem... Tartok tőle, hogy újra az lesz, amiért szakított, de eddig nagyon rendben minden. Vidámkodik, mosolygós sms-eket váltottunk reggel, tisztában léve azzal, hogy ez nem újrakezdés.

Mindenesetre nagyon jól esett vele lenni, adni és kapni tőle - például dicséreteket, mint még senkitől. Most épp a mellkasom a legszebbikeké :P Nemtom, mi lesz ebből, ne kérdezd. Remélem egy „semmi rossz sincs benne” emlék lesz csupán.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr542168973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.07.22. 19:54:00

na.... gondoltam :-))
jól tettétek!
amúgy a 69 ennyire 'merész'? :)

Verliebte (törölt) 2010.07.22. 23:04:09

Végre hagytad kiszabadulni az ösztönöket :)

irkafirka 2010.07.23. 09:31:37

jó, hogy kicsit lazultál végre, de ezt a 69-es dolgot én sem értem...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.26. 15:55:23

@irkafirka: nem fura dolog ez a 69-es téma...én sem szeretem és nem is nagyon hagyom....mert hát ilyenkor nem tudok több felé koncentrálni...!!!!Tegye fel az a kezét aki ment már úgy el, egyszerre a pasijával?! Hát annak külön befizetek....!!!

irkafirka 2010.07.26. 15:56:57

@Incifinci: nem teszem fel a kezem, de attól még lehet csinálni és élvezni, és mikor nem bírod tovább, akkor jön a gyereeeeeee :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.26. 16:04:16

@Incifinci: Én előre szólok, hogy szívesen csinálom, de nem tudok egyszerre magamra és rá is figyelni, szóval magára vessen, ha neki annyira nem lesz jó, mintha külön-külön csinálnánk... ;))))
És egyszerre még sosem, de nem sokkal egymás után már igen... :DDD
@irkafirka: Igen, azt a gyereeeeeee, részt is csípem... :DDD

SassyGurl 2010.07.29. 18:01:57

b.sz.!
amúgy egyszer elég durva orgazmusom volt 69 közben, hozzáteszem nem egyszerre mentünk el.. :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.08.15. 20:46:59

Volt már közös orgazmus 69 közben (egyszer), de arra emlékszem, hogy iszonyatosan kellett koncentrálnom, hogy ne szoritsam össze az ajkaimat és inkább kézre váltottam.
süti beállítások módosítása