Külföld...

Címkék: meló olaf

2010.09.14. 08:05

...no az úgy néz ki, mégsem jön össze. Legalábbis abban a formában, ahogy tervezgettem tuti nem. Az igény: odakint egy nyelviskola, mellette (diák-) munka, szállás családoknál. Ország annyira nem konkrét, csak angol nyelvterület legyen (USA, GB, Málta, Ausztráááália talán :). Erre még tavaly egy nyelvparádén kaptam is ajánlatot, egész barátságos összegből elkezdhettem volna, és a sulit a közben megkapott pénzből folytathattam volna. De milyen a sors, egyszerűen elvesztettem velük a kapcsolatot. (Igazából Lindánál maradt a brosúrájuk.)

KülföldreDe gondoltam üsse kő, úgyis suliba jártam addig, majd az idein találok valamit - nem gondoltam, hogy egyedülálló ajánlat. Hát de, vagy még az is lehet, hogy félreértettem valamit. Nem találtam semmi ilyen közvetítő céget, ami ezeket biztosítaná, csak kevesebbet, kétszer annyiért. Pedig jelenleg nincs egy vagyonom arra, hogy feladjam a jelenlegi egzisztenciám, de kevesebb kiadásért még megérné. Értsd úgy, hogy ha egy félévet kint töltenék komoly nyelvelsajátítási célzatból, akkor felmondanék én oly lelkesen - bár ennek nem csak a csábító lehetőség az oka ugyebár.

Most egyelőre úgy vagyok, hogy nem tudom mi lesz, de a félretett pénzemhez akkor már egy kicsit hozzá nyúlok, mert valahogy nem lebeg előttem a cél. Másik lehetőség simán kimenni és dolgozni valamit, mint mindenki, aztán majd rámragad a nyelv, de ez nem túl biztató. Olaj adja az ívet, hogy mit szarakodok itt, ha menni akarok, menjek (vagy menjünk, mert ő is hasonló terveket szövöget), úgyis valahogy sikerülni fog. De nem akarok hazardírozni.

Van esetleg ebben tapasztalatod? „Hogy ne add el magad külföldön kilós húsnak?”

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr222294746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.09.14. 10:41:59

na, ha nekem összejön, akkor majd megosztom... :-)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.09.14. 11:42:24

@irkafirka: Tudom... ismerősök, jó kapcsolatok. Egyelőre nekem nincs elég hozzá :)

Verliebte (törölt) 2010.09.14. 12:45:01

Nekem egyik ismerősöm úgy volt kinn Angliában, hogy közben Au Pair-ként dolgozott. És így nem kell költened albérletre, meg kajára, mert általában a fogadó családok azért eltartják a babysitterüket.
Sajnos azt nem tudom, hogy melyik cég szervezésében volt kinn, de kis utánajárással biztos találnál egy megbízhatót. Ő, tudom, hogy nyelvsuliba is járt közben, meg rengeteg helyen volt.
Árat nem tudok viszont :s ez az ötlet nem tetszik? :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.09.14. 13:20:58

@Verliebte: Foglalkoztam már vele. Egyrészt nem vagyok egy babysitter alkat :), másrészt meg az korhatáros, amit éppenhogy, de átléptem... De köszi! :)

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.07.08. 15:23:38

Vannak korrekt munkaközvetítők, akik segítenek, érdemes jól körbenézni! :)

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.07.08. 15:24:32

ooops, kicsit benéztem, hogy 2010, remélem azóta sikerült! :)
süti beállítások módosítása