Day 03 - Day 04

Címkék: család rólam 30day

2010.11.23. 20:32

Day 03 › Valami, amit meg kell bocsájtanod önmagadnak

Hát ez nem egyszerű. Azt kell megbocsátanom magamnak, hogy nem voltam elég fontos önmagam számára eddig. Azt hittem az egoizmus :) Jobban előtérbe kell helyeznem a boldogságomat, nem pedig másoknak való megfelelés legyen az első. Mivel egy pár éve tökéletesen kiszakadtam az otthoni környezetből, ez utóbbival nem lesz gond.

Day 04 › Valami, amiért meg kell bocsájtanod valakinek

Azt hiszem édesanyámnak kell megbocsátanom azt, hogy ilyen hányattatott családi hátteret kell magam mögött tudnom. Nem haragszom én rá, csak valahol tudat alatt... De mindig érzek valami haragot, amikor ilyen dolgok miatt vagyok magam alatt. Az jut eszembe, hogy mennyivel másképp is csinálhatott volna nagyon sokmindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr872468852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása