Whumm-whumm!

Címkék: család autó balhé

2011.04.18. 07:04

Hát igen, épp egy hónapja írtam legutoljára?! Történtek pedig bőségesen események, éppen ezért nem jutottam ide. De a rajongói igénynek nem lehet ellenállni :) Mit meséljek - hát folytassuk ott, ahol abbahagytam: KOCSI :)

AutószerelésMegvettem, igen, enyimé, szép, csinos, okos - és már első hét után szerelni kellett... Nagy szerencsém van, hogy műfaterom imád barkácsolni, ért is a kocsikhoz, vele mentünk el megvenni, alkudott is nekem, szóval sokat segített, mégis sikerült egy kicsit átverni - de a használt autóknál ez már csak így van. Viszont igazi apámban kellemesen kellett csalódnom, ugyanis a jó vételre való tekintettel segítséget kértem tőle anyagilag - és adott is! Hoppá! Eleve többet kértem tőle, hogy legyen miből alkudnia, és csak reméltem, hogy nem kölcsön adja. Erre gyakorlatilag gond nélkül adta, amennyit kértem, úgyhogy bőven meg volt a rávaló. Azért a nagyját én fizettem, szóval nem alám lett rakva a kocsi.

Hűtő lyukadt ki. De ezt sem úsztam meg olyan egyszerűen, hogy veszünk újat és kész... Ugye Honda, nem kell sokat szerelni, de ha igen, akkor az drága. Mondtam is műfaternak, hogy foltozzuk egyelőre meg, ha lelünk valahol jó áron újat, akkor megvesszük bele. De a kocsi addig is otthon pihen (a második hete volt neki...). De találtam nagyon jó áron, hívom is fel műfatert, erre mondja, hogy már megrendelte a drágát. MIÉRT?! Jóanyám mondta... Eh... Miért is? Felhívván őt elmesélte, hogy engem átvertek, meg nem értek hozzá, meg hülye vagyok, meg új hűtő kell bele, mert az úgy jó, nem szabad foltozgatni, ja de sokadik "miért te döntöd el helyettem"-emre mondta, hogy nyugi, megveszi nekem. Ezt így lebaszósan adta elő, és hát nem csillogott a szemem az ajándéktól, pláne, hogy nem azzal kezdte, hanem szépen elmagyarázta, mennyire hülye is vagyok én az autótulajdonláshoz. Persze én meg csak faggattam, hogy miért kell a drágábbat megvennem, hiszem találtam olcsón, áhhh... Jó kis balhé lett belőle, mert én vagyok a bunkó gyerek, aki lebassza az anyját, ha ajándékot kap tőle. Nem is értem, miért akart annyira belefizetni, lehet azért, mert nem tőle, hanem apámtól kértem a kocsira. Szerencsére azért sikerült a drágábból is jól lealkudnia műfaternek, de... szóval szörnyű, hogy örökké csak a balhé, nem lehet semmit se normálisan elintézni, mindig veszekedni kell mindenen!

Amúgy azóta a kicsi kocsival semmi baj, szépen falja az utakat, a fogyasztása országúton élvezhető, városban meg, eh... ott nem kell sokat használni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr112835315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giablogja 2011.04.18. 09:04:51

MÁZLISTA, cirkusz ide vagy oda!

használd egészséggel!!!!:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2011.04.18. 09:22:04

Köszi :) Mázli, hogy csak ennyivel megúsztam? Ne szóld el! :P

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2011.04.19. 07:53:15

Uh, te... az egy hosszú történet...

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2011.04.23. 20:31:14

nem baj ha a Vera hosszú történet, mi ráérünk! :)
süti beállítások módosítása