Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linda szilvesztere

Címkék: szex aktuális linda

2010.01.03. 22:38

Ki vagyok akadva. Bár már némi bor segített... Mi is történt... Lindával tartjuk a kapcsolatot. Mióta megfogalmazódott bennem a szakítás gondolata, folyamatosan azon töröm magam, hogy ne bántsam meg nagyon őt, ne jöjjön ki ebből a kapcsolatból sérülten, hogy ne én legyek az a disznó pasi, aki miatt minden más hímneműt annak tart. Tényleg szívből ezt akartam - és túl jól sikerült is.

Szilveszter éjszaka én egy baráti társasággal voltam, ő meg egy fősulis buliban volt. Még estefele írt egy sms-t poénkodva, hogy bánhatom, hogy elhagytam, mert nagyon szívdöglesztően néz ki. Persze poénra vettem, és támogattam tovább, hogy legyen önbizalma. De tényleg, normális vagyok én?!

Mint ma kiderült, pasizott. Ok. Smárolt valakivel. Fura érzés volt, de okés, ezt szinte akartam. DE mint kiderült dugott is egy frissen megismertel! Akit akkor és ott ismert meg egyből felment a szobájába, és széttette neki a lábait! Ez kiakasztott... sose éreztem még ekkora csalódást, de miért is?

Nem vagyok féltékeny, abból már kinőttem. Nem, engem az zavar, hogy Ivettel váltott kis béna csók miatt is engem halálra furdalt a lelkiismeret, erre ő meg egyből megdugatja magát. Mert komolyabb nem volt, ő maga mondta, hogy nem akar tőle semmit. Tudod ez olyan pofánvágás, mert hát okés, nem tűnik úgy, hogy csorba esett az önbizalmán, de ez azért túlzás. Nem egy ilyen egyéjszakás kis libának ismertem meg. Nagyon sokat küzdöttem azért, hogy az enyém legyen, és bár lemondtam róla, így nincs miért sírjon a szám, akkor is akkorát csalódtam emiatt benne. Többre tartottam. Értékesebbnek. Az ilyen libákat előtte sose vettem komolyan, tudod, max arra valóknak. Bár nem értem vele sose.

Én nem akartam erről beszélni vele. Amikor elmondta (mert szerencsére elmondta, jobb is így, hogy helyén vannak a dolgok), akkor éppen lemerült a telefonom akksija, amikor felocsudtam ebből. Utána nem akartam vele beszélni, gondoltam alszom rá egyet. De ő írt, hívott, írt, hívott. Nem vettem fel, chat-en elzavartam, de csak jött - hát jól van, én nem fogok hazudni. Igenis egy kis kurvának tartom, hogy ezért kért időt, hogy ezért sírt örökké, ezért vigyáztam rá, hogy valaki rögtön megkapja, és nyársra húzza. A sráccal amúgy így láttatlanban semmi bajom. Nem vagyok az a féltékeny típus. Ez is csak egyszerűen rosszul esett, de az nagyon.

Persze védekezett, hogy nem vagyunk már együtt, meg hogy én bíztattam. Persze, nem is tiltom meg neki, hogy mit csináljon, de azért csalódni had legyen már jogom benne! Tudtam, hogy mással össze fog jönni, fel is készültem rá. De mellettem lett olyan nővé, aki ennél több. Legalábbis így gondoltam. De a jelek szerint tévedtem. És ezért csalódtam, és ezért éreztem ezt a 2.5 évet - ami nekem sok idő - hazugságnak. Hiszen...  csak egy kis egyéjszakás...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr511643602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2010.01.04. 11:13:26

Érdekesen alakulnak a dolgaid Kris. Linda nem akart semmit attól a pasitól szerintem. Az okos nők legalábbis egyéjszakás kalandtól nem várnak semmi többet, mert tudják, hogy a pasik nem becsülik meg az olyan nőket akiket azonnal megkaptak... hisz ki tudja legközelebb kinek az ágyában kötnek ki.
Ez amolyan bosszúféle lehet a modelled miatt. Nem gondolod?
Még jó, hogy a sráccal semmi bajod :-) Ő csak élt a lehetőséggel. Az ilyesmi mindig a nőn múlik.

bioDorka (törölt) 2010.01.04. 14:09:32

hát szerintem linda össze van zuhanva lelkileg, és jó ötletnek tartotta, hogy így megbosszul téged, és féltékennyé tesz. csak nem sikerült neki, mert ilyenkor nem tudunk higgadtan gondolkodni, és tudhatta volna, hogy ezt te máshogy értékeled.
szerintem nem kicsit bánta meg, és hidd el, össze van zuhanva. csak azért tett ilyeneket.

aya 2010.01.04. 14:22:17

Nem biztos, hogy bosszú vezérelte. Mikor én ilyesmit tettem sok éves kapcsolat végén magamnak akartam bizonyítani, hogy még mindig nő vagyok. El se tudtam képzelni magamról, hogy háztartási robotgép és ölelni való plüssmaci mivoltomból hogyan fog előkerülni újra a bestia. Egyszerűen kikellett próbálni.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.04. 16:09:33

@aya: Linda nagyon fiatal, és folyamatosan azon voltam, hogy annak ellenére, hogy szakítottam vele, ne csökkenjen az önbizalma. Talán túl jól is sikerült?

@bioDorka: Ne magadból indulj ki... De az összezuhanásra látok kis esélyt, de csak most, hogy kiakadtam rá.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.04. 16:10:37

@Ádám72: Hát igen, a srác ilyenkor akárki lehetett volna - akár te is ;) Ha bosszú is volt, csak tudat alatt. Sose ártottam neki, még ha szakítottam is vele. Vagy mindennemű szakításért bosszú jár?

bioDorka (törölt) 2010.01.05. 01:21:47

@Kristopher: jólvanna, honnan induljak ki, Lindát nem ismerem:)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.08. 19:56:17

Tipikus női bosszúdugás volt! Főként, hogy előtte téged provokált, hogy milyen jól néz ki. Gondolj rá, hogy csak azért volt szüksége rá, hogy belőled érzelmeket váltson ki és saját magának bebizonyitsa, hogy kell még valakinek.
Ez ribancságnak számít? Szerintem segélykérés!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.08. 20:15:06

@barracud4: Érzelmeket sikerült kicsikarnia, az nem kérdés... :)
Hát ha így is volt - mert némi igazságot bele kell látnom -, akkor se volt tudatos a részéről, ebben biztos vagyok. Max így tudat alatt, lelke mélyén, ilyesmi... Persze rákérdeztem, hogy bosszúból tette-e, de tagadta. Igaz ez nem jelent semmit.
süti beállítások módosítása