A mai este...

Címkék: rólam

2010.02.11. 02:46

Hát... Most jöttem haza egy főiskolás buliból. A warm up tök jó volt. Hamar feloldódtam, volt miről beszélnem a srácokkal, lányokkal. Igaz,épp hogy csak kiöregedtem ebből a korosztályból, de azért még belefér. Hogy holnap hogy megyek dolgozni, arról fogalmam sincs.

De elmentünk egy szórakozó helyre. Felkapott hely volt. Jó fej voltam, vettem piát a társaságnak, stb... De valahogy nem ment... nem találtam a helyem. Inkább szabadulás-vágyból leléptem most a helytől. Mi a franc bajom van? Nem tudok mit kezdeni magammal a fene nagy szabadságommal. Egy ilyen hely arra van, hogy a kis naiv fruskákat felszedjük. Nekem nem ment. Nem tudom, mi a baj velem. De mégis. Nem tudom, mire vágyom. Erre nem. Egy ilyen buliban én nem találom a helyem.

Ivettet elhívtam hozzám vasárnapra. Tudom, hogy Valentin-nap. Legszívesebben Lindával tölteném, de azt sajnos nem lehet. Ivett is csak kitérő választ adott... Igazából kezdem úgy érezni, hogy csak kihasznál. Talán az a tipikus papucs vagyok :$ Nincs mit kezdenem az életemmel - legalábbis magánéleti szempontból. Nem sok nő bukik az ilyen szerencsétlenekre... Most per pillanat utálom magam, pedig nem vagyok egy bakfis tinédzser.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr941748389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.11. 09:40:07

Ehhh... így visszanézve, aznaposan ez elég szánalmas posztra sikeredett. Nem baj, fent hagyom - végülis őszinte.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.02.11. 18:24:01

@Kristopher: Így van. Hagyd csak fent. Nincs mit szégyellned rajta. Ezt az Ivettet meg felejtsd el, csak húzza az agyad. Ne fecséreld rá az idődet. Inkább menj el moziba valami jó kis akció filmre vagy thriller-re/horrorra. Dumálj össze az egyik haveroddal. A nyáladzó párocskákkal meg nem kell foglalkozni. Vedd úgy, mintha ott sem lennének. És Linda még csak eszedbe se jusson. Ne hívd fel (Valentin napon), mert akkor tudni fogja, hogy még nem vagy túl rajta. És ez számára 1el több információ a szükségesnél...

Verliebte (törölt) 2010.02.13. 14:54:57

Mi nem valentinozunk. szokásos az oka, ne csak ezen az egy napon fejezzük ki, hogy szeretjük a másikat. szóval nekem nincs valentin nap :D de Lindát most tényleg ne..
süti beállítások módosítása