Most szívesen írnék a blogtaliról, de egy posztnyira elhalasztom, mert most olyan pofonokat kaptam, hogy muszáj velük kezdenem a megosztást. 3 pofon, cikra másfél nap alatt, növekvő sorrendben.

Linda

El jött a cuccaiért, amik még itt maradtak nálam. Persze segítettem neki elvinni a kolijába őket, merthát nem is lenne nő, ha csak egy retikülnyi csomagról lenne szó. Volt ott minden, sírás, sajnálkozás, ölelkezés, melyből egymáshoz túl közel kerülés, mellstírölés a részemről, övéről meg "nem csókollak meg, de ha te igen, nem ellenkezem" szituáció(k) is. Tudom, hogy el kellett hagynom, de ez nem segít azon, hogy megbántottam, és szörnyű látni, hogy fájdalmat okoztam. De ez még nem pofon... Valamiért nem tudom befogni a pofámat, és mindig fel jön az, hogy amiket csinált, pasizásokat tudatom ezzel kapcsolatos nem tetszésemet. Csak egy pár szó, amitől úgy érzi szíven döföm. Pedig azt hittem belenyugodtam, hogy ő ilyen "bulizós", de a gyakorlat nem igazolta. Hosszú idő óta találkoztunk újra, tényleg reménykedtem a dologban. Végülis az első pofont magamtól kaptam, hogy nem tudom úgy kezelni az afterkapcsolatot, mint szerettem volna. Azért elköszöntömben egy szájrapuszi befigyelt... Mintegy vigasztalásképpen, bár tudom, elég soványka, és hogy nem is kellett volna.

Nyuszi

A blogtali úgy ahogy helyre rázott a letargiámból, ahogy hazaértem róla, Nyuszi végre előkerült chaten. Egy hete nem is láttam, amikor is úgy álltunk, hogy lehet találkozunk. De mikor eltűnt úgy voltam vele, hogy így rázott le. De akkor este fent volt, és kiderült, hogy a net az albiban befizetésnek híján maradt. Mondjuk nem értem, hogy nem talált az egész városban lehetőséget, hogy erről írjon, de nem számított, mert újra feltámadt bennem a remény. Viszont nem túl sokáig, mert megint bevallott valamit, mégpedig hogy össze jött valami álmai hercegével, akiről régóta álmodozott. Velem még nem is találkozott, csak tényleg belsőleg ismerhetett meg. Ez a srác volt pedig a vágyálom, vagy a tiltott gyümölcs, nem tudom. De meg se erőltette magát, és nyert. Azt nem értettem Nyusziban, hogy úgy keresett fel engem, hogy a blogom alapján egy "érzelmes kis koma" lehetek. Ennek ellenére a beszélgetéseink során leginkább a külsőmről érdeklődött, belülről max. a szexuális szokásaimhoz jutottunk. Bár lehet ez egy ilyen női taktika volt, hogy csak szexet akarok-e tőle. Ha így van, akkor szerintem kiálltam a próbát. Azért a végére eljutottunk odáig, a chatszexen keresztül, hogy élőben is mindenképp kipróbáljuk a látottakat :)
De most nem lesz így. Csalódott vagyok, mert tényleg, ha legalább egyszer találkozunk, csak összeülünk egy teaházba, vagy ilyesmi, és azután derül ki, hogy nem kellek... De azt mindenképp becsülöm benne tök őszintén, hogy ezt így elmondta. Nem akart két vasat teljesen a tűzbe tartani, úgy látta helyénvalónak, hogy nem húzza az agyam. Ez tompított a pofonon. Már nem vagyok fenn a listáján sem, úgyhogy asszem többet nem is hallok felőle. Még azért utolsó szó jogán megkérdeztem a teljes nevét. Őt nem érdekelte az enyém :(

Ivett

Na, hát ha ezek miatt ne éreztem volna szarul magam, akkor Ivett tett róla, hogy így legyen. Mit meséltem legutóbb róla? Hogy nem jelentkezett. Egy kedvencemmé tett képét kitettem a galériámba, "műveim" közé. Na, oda már csak kommentelt. Kaptam is az alkalmon, és tényleg "jófejkedve" megérdeklődtem, hogy hol van elveszve. A válasz még visszafogott volt, áll a bál otthon, így nincs ideje semmire - de nem is az, hanem odanyomta, hogy "még jó, hogy észrevetted, hogy eltüntem". Hát basszus, hányszor hány féleképp keressem még?!  Meg is kérdeztem tőle, hogy mégis mit várt, állítsak be hozzá, vagy mi? Nomeg hogy a hülye játékokra volt ideje, egy sms még belefért volna nekem. Na, ennyi kellett neki, jöt a hiszti, egy kiábrándító levél formájában. Bő lére eresztette, hogy mit képzelek mégis magamról, hogy sajnálom tőle azt a "kibaszott" pár kattintást, ha a pasija lennék se engedne beleszólni, meghogy irigyel, hogy ez a legnagyobb gondom, de neki milyen jajj, de rossz. Olvashattad, hogy nálam is éppen mostanában "állt a bál" otthon, csak én nem sírok erről a barátaimnak... Csak neked, kedves olvasóm :)
De itt még nincs vége ám. Hamár így belelendült, hozzátette, hogy valentin-napon találkozni velem morbid!!! Érted, meghívnak valahová, az őméltóságának morbid dolog. Ha elvileg ő is szabad, meg én is, akkor mit számít a valentin-nap? Az a párok ünnepe. No persze tudom a választ. De mindezt nem csak dühöngve, hanem olyan alpári módon adta elő, hogy rá se ismertem. Mocskos szájjal káromkodott ott nekem, ami lány létére szégyen, persze helyesírási hibákkal még megtűzdelve. Én nem is válaszoltam neki. Gondoltam magamban, ehhez nincs mit hozzátenni. A képét viszont levettem a műveim közül, nomeg lekorlátoztam azt, hogy mennyire láthat rá a "közösségi életemre". Nem bántásból, hanem mert tényleg így úgymond elvonulni akartam tőle. Lindáról feltettem egy képet, ami azóta készült, mert legutóbb megemlítette, hogy ha ott tényleg a műveim vannak ott, akkor ő miért nem, és igazat adtam neki, így kitettem. Azért reménykedtem, hogy Ivett gyakorol önkritikát, és nézegettem további megnyilvánulásait, de ez nem jött be. Úgy "általánosságban", vigyorogva kijelentette, hogy milyen szánalmasak is egyesek, nomeg segget csinálnak a szájukból, és hogy nincs ló, jó a szamár is. Hát ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni, és tegnap este rittyentettem neki egy válaszlevelet az övére. Bár igazából nem reméltem tőle semmit, de azért kiírtam magamból. Rávilágítandó kiábrándító hangvételére az én levelem kifejezetten választékosan és kulturáltan küldte el a picsába :) De tényleg ez kellett ahhoz, hogy belássam csak kihasznált, hazudott, játszotta az eszét és számtalanszor megsértett. Én vagyok a hülye, hogy ezt nem akartam észrevenni.
Persze üzenőfalon tudott megint csak reagálni, úgy általánosságban, hasonló stílusban, mint eddig. Látom magam előtt, ahogy a nyálguy hogy adta alá a lovat, hogy mekkora bunkó lehetek, meg hogy ő milyen tökéletes mégis. Ez azért idegesítő. Olyannyira befolyásolható Ivett, hogy azt csinál vele ez a Mr. Dominika, amit akar (merthogy onnan csorgatja a nyálát Ivettnek). Ők most boldogak egymással, én meg itt írom a blogomba, hogy milyen szar is az egész. Ki járt jobban? Ahogy pontot próbál azzal szerezni az a szerencsétlen, hogy engem fikáz. Na, épp ezzel nem kéne törődnöm csak annyival konstatálni, hogy Egészségére!
Ez zavar, hogy én csak jót teszek, segítek neki, örömet szerzek, ő meg semmibe vesz, lenéz, kihasznál. Hogy lehet valaki ilyen kétszínű? Amikor itt nálam bújt hozzám, sose gondoltam volna, hogy ez rejlik az ártatlan kislány mögött...
Az élet iskolája. Hát tanulok belőle bőven. Jobban is jártam, mintha összejön valami, mert úgyis csak szívás lett volna vele (höhö, egyféle szívást elviseltem volna :), de akkor is bennem azaz érzés, hogy még egy ilyen szar embernek se kellek... Nem is csodálom, hogy eddig se talált magának normális pasit. Egyet most ábrándított ki magából egy nemnormálisért.

Hol vannak azok az emberek, akik megérdemlik azt, amire vágynak?!

 

 

UI : Áh, épp most jött írásos válasz is a levelemre Ivettől. Hát többet nem is vártam. Jól kiírta magából, hogy én mekkora tapló vagyok, hogy a csók is azért volt, hogy hamarabb szabaduljon, hazudni meg persze nem hazudott, mert tényleg egyedülálló, bla-bla-bla. Persze újabb sértéseket újabb igénytelen formában is írt, de már nem veszem fel őket. Lehet még egy egysoros választ biggyesztek, de ennek már nincs értelme. Annyiban igaza van, hogy naív voltam, mikor reménykedtem. Ja, az tetszett, hogy én használtam ki őt, mert szépen lassan csinálgattam meg az utómunkákat a képein, ezzel húztam őt. Pfff... Na, remélem utoljára teszek bejegyzésemre Ivett tag-et.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr401758572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.15. 14:15:29

hát, ezek a csajok tényleg jól kibabráltak veled:-((((

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.15. 14:24:51

Fel a fejjel, nincs veled semmi gond, előbb-utóbb megtalálod a hozzád illőt. :)))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.15. 14:35:00

Köszi csajok, aranyosak vagytok :$

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 14:55:07

tényleg jobban jártál így. szóval ajtók bezárva, lehet várni a következő kinyílót :)

SassyGurl 2010.02.15. 19:15:04

Kris, egy ilyen tapló és alpári csajjal ne is törődj, legalább időben kimutatta a foga fehérjét...!

Verliebte (törölt) 2010.02.16. 07:11:25

Ajaajj ezek a nők..
Linda ügyben sajnos saját magaddal kell megvívni a harcot, ha akarod. Hogy ne úgy gondolj rá, ahogy. De szerintem az idő az, ami ezt majd megoldja.
Ivett egy nagy bunkó. mások összetennék a két kezüket egy ilyen pasiért, ő meg teszi itt a megsértettet, amikor semmi oka rá. Még profi képek is készültek róla, gondolom tökingyen, ami nem kis dolog
Nyuszi pedig szintén érdekes. chatszex?? :) Ha már az éteren keresztül is izzik köztetek a levegő, és jelen van a szenvedély, kár kihagyni. Biztos jó lett volna :D no de legalább tisztességes, és nem húzza a fejed.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.16. 09:25:47

@Verliebte: Igen, természetesen ingyen készültek róla a fotók. Bár nem profik, akkor még nem volt meg a fénycuccom :) Igyekszem magamban is keresni a hibát, hogy mit kellett volna másképp csinálnom... De be kell látnom, ezt nem rajtam múlott. Olyan szánalmas volt ez a levele is. Azóta eljutott hozzám a híre, hogy milyen hasonló dolgokat szokott a pasikkal csinálni... No comment...
Igen, Nyuszival nagyon ott lebegett az a bizonyos szikra. Tüzes csajszi :) És tényleg becsülendő benne, hogy így kezelte. Meg is írtam neki levélben :)

Köszi lányok, hogy vigasztaltok! Remélem rá is szolgáltam :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.19. 18:07:34

Nyuszi témához: valószínüleg csak a virtuális szex érdekelte és lehet, hogy sosem mutatta volna meg magát . Mit tusz róla valójában? Lehet, hogy az álompasi duma is csak kamu. Játék az egész világ!
süti beállítások módosítása