Masszázs

Címkék: aktuális masszázs ági

2010.03.20. 08:54

Az ünnepeket koncerttel töltöttem. De csak az estét, a nap többi részét a vendégemmel töltöttem, Ágival. Ő egy régi, főiskolai barátom, akivel a barátságnál több sose történt, de mindig egyre több. Jó barát, tényleg az. Ennek legjobb mércéje, hogy nagyon sok mindenben különbözik a hozzáállásunk, mégis megértjük egymást.

A koncert 7kor volt, addig pedig volt sok időnk megfőzni az én legújabb specialitásomat. Mire kész lett, ő már eléggé megéhezett, de segédkezett is az elkészítésében. Közben pedig borozgattunk, megalapoztuk a hangulatot. Újabb sikert tudhatok be magamnak, a kajám tarolt :) Nagyon ízlett neki, és még senki sem főzött neki úgy konkrétan ebédet/vacsorát.

Kissé bágyattan a bortól beszélgettünk úgy mindenféléről, ahogy szoktuk. Megnéztük a fényképezőgépét, hogy mit nem ért rajta, megnézegettük az én fényképeimet. Linda képei kifejezetten tetszettek neki. Az olyanokat még ő is bevállalt volna. Fejtegette, hogy természetesnek akar mutatkozni, nem műnő akar lenni. Kicsit sikerült megingatnom, hogy azt a kicsi igényességet ő is elvárja a pasiktól. Felajánlottam neki a masszírozást, amit látható gyors elcsábulásra el is fogadott. Nagyon sokat masszíroztam már őt, és mindig egyre többet engedett. A meztelen hátát mindig is, a fenekét is, combjait, arcát... Örömmel vettem kezeim közé végre egy nő testét. A hátával kezdtem, és szintén gyorsan belement abba is, hogy a fenekét is átgyúrjam. Nem tagadom, kiélvezkedtem magam rajta. Jó feneke van, csak úgy fogdostam, simogattam, ahogy nem szégyeltem. Ő pedig nagy sóhajokkal élvezte - mint mindig. Aztán felültettem - még mindig fedetlen felsőtesttel - és úgy gyúrtam a hátát. (Volt képem kicsit kukucskálni, a bimbói leghegye a látóterembe került.) Erre mikor arcmasszázsra került a sor és hátradőlt az ölembe, nem vett maga elé semmit. Kézzel kezdte el takarni a cickóit, de mintha utólag jutott volna eszébe, szóval szépen láttatta kebleit nagy-nagy örömömre. Lehet a bortól való bódultság is rátett a dologra. Én már annyira oda voltam, hogy tényleg mintha a szeretőmet simogatnám, úgy "masszíroztam" az arcát, dehát azt másképp ugye nem is lehet. Közben Nightwish szólt a gépből, és a megfelelő szám végére én is végeztem - ezt egy homlokcsókkal adtam tudtára.

Felült, felöltözött, ideadattam vele az én pólómat is, mert a kimelegedésre hivatkozva ledobtam. Ott ült jóleső bódultságban, én meg szeretetre éhezve... megkértem, hogy jöjjön közelebb, és megöleltem. Tartottam egy darabig, mert olyan jól esett, hogy nem lök el. Még pihengetések voltak, és közben tovább simogattam az arcát, csak úgy, spontán, és nem ellenkezett, nem is ment a dolgára. Mondhatni biztatásnak vehettem.

Aztán persze elmentünk a koncertre, és csak jobbra kellett nézni, a nyakam be is görcsölt egy kicsit. Jó volt, tetszett, bár az én figyelmemet lekötötték a technikai bakik - leginkább a projektorral. Néha a vállára tettem a kezem, de úgy különösebben nem kommunikáltunk, csak élveztük a műsort. Elég sok jó csaj elment ám, lehetett volna szemezgetni - meg jó program is lehet egy randira. Kifele menet ő megvette a könyvüket, tőlem pedig egy sapit kapott, mintegy utószülinapra.
Visszaértünk hozzám, megette, amit meghagyott, majd lefeküdtünk. Hogy hova? Mikor kérdezte mondtam neki had ne nyissam ki a másik ágyat. Továbbra sem ellenkezett, így egy ágyban aludtunk. Ő volt kívül, és egész éjjel háttal volt nekem, én bújtam úgy oda hozzá, de mivel külön takarónk volt, így még csak nem is kifliben. De így is jó volt egy NŐ közelsége.

Órákon át nem aludtam, csak öleltem. Ő meg mosolyogva hagyta. Hm. Mikor felébredtem is azzal kezdtem, észre se vettem, hogy épp idő van. 5kor keltünk, mert a 6os vonattal el kellett mennie. A peronon a búcsú kutyafuttában volt, még puszira se futotta. Én is beértem fél7re dolgozni, legalább korán végezhettem. Egy sms-t még küldtem neki, amire e-mailben válaszolt. Nem tudom, mi lesz ebből, vagy mi volt ez. Amikor simogattam az ágyban, ott gondolkoztam azon, hogy ugyan megcsókoljam-e? Vágytam rá, féltem is a visszautasítástól, de inkább attól, hogy csak kiéhezettségemben vágyom erre, és megbántanám azzal, ha csak ezért lekapom. Pláne, hogy nem is akarok komolyat, ő meg annál inkább. De ugyanakkor bíztatott - talán. A múltkor meg ő ölelt úgy meg... Nem tudom. Mindenesetre rossz dolog nem történt, és még semmiről sem késtem le.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr221853646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.03.20. 19:08:18

Na végre :) Szerintem jól tetted, hogy nem csókoltad meg. Majd ha ő is bújik, és még lesznek ilyen alkalmak akkor már lehet :)
Mi Kedvessel mindig is külön takaróval aludtunk és alszunk is, mert ő mindig ellopta éjjelente rólam, a "kétszemélyes" takarót is :D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.20. 22:42:26

@Verliebte: Én még nem fogtam ki bújós csajt éjszakára... Linda sajnos nem tudott bújni, de néha mégis egy kicsit megpróbált :) Pedig én nagyon is igénylem a viszonzást ezen a téren (is)...

Verliebte (törölt) 2010.03.21. 08:12:20

@Kristopher: Én szeretek :) nincs is annál jobb. Vagy talán az, amikor a fiúk bújnak. :)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.21. 15:21:22

úgy tűnik, ez örök téma...
ezerféle variáció lehet, majd az idő eldönti.

bioDorka (törölt) 2010.03.24. 20:50:32

ááájh, legyél tökös, igazán lekaphattad volna...
tudod, ez tök egyértelmű jel volt részéről, biztos ellenkezett volna, decsakmert élvezi:)
next time!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.24. 20:57:43

@bioDorka: Ez nem a bátorságon múlott... Inkább a szándékon - hogy érdemes-e kockáztatni. Szerencsére ha érdemes, nem szoktam habozni - lásd Ivett :)

SassyGurl 2010.03.29. 12:00:07

@Kristopher: hogy bírtad ki?! áhh.:)
arcmasszázs, imádom, mindig be is hajtom a barátomon, annyira jó kezei vannak, fél napig el tudnám viselni, hogy gyúrja a testem.
egyébként eszembe jutott az ismerkedésünk erről a sztoriról, ott is volt masszázs és fenékgyúrás.:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 12:03:16

@SassyGurl: Jól sejtem "Ádám"-ra gondolsz? :)
Amúgy igen, egy hős vagyok :) Valahol van bennem egy olyan, hogy azért se hagyom magam az ösztöneim által uralni. A végén még visszaélnek vele - bár mostanában nem fenyeget a veszély...
süti beállítások módosítása