Francba!

Címkék: meló aktuális

2010.04.29. 08:57

LAMEUtálom, amikor bénázok. Itt tervezgetem, hogy majd májusban időszerű lesz a fizuemelés-kérés. Már fogalmazom magamban, hogy milyen "szöveggel" fogom előadni, hivatkozván a munkám jó minőségére, hogy ha kell, túlóra belefér, meg minden. Erre tegnap megint a kisfőnök egyik cuccán kellett dolgoznom, hát na, mégiscsak más összetett(ebb) munkája. Nem akart működni. Direkt ültem rajta még egy pár kört, hogy akkor is rájövök, hol hibázik, viszont mivel többször előfordult már, hogy hagyott a munkája némi kívánni valót maga után, így segítségét kértem, hogy mi lehet a baj. Keresgélte, megtalálta: én írtam el valamit... egy rohadt betű! Ilyen már volt néhányszor, és hatalmas gáz! Jó, itt megmagyarázom, hogy azért gondoltam, hogy ő hibázott, mert szokott, de akkor is én bénáztam el, hogy azt a kis baromságot nem vettem észre. Hanyag voltam, figyelmetlen. Hogy kérjek így emelést? Max középső ujj emelést kapok...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr311961218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.04.29. 09:17:52

ne legyél már hülye és kishitű, bárki hibázhat, ettől vagyunk emberek...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.04.29. 09:32:35

@irkafirka: Igen, erre mondják, hogy csak az hibázhat, aki dolgozik... De ők nem így állnak hozzá szerintem, ha emelésről lesz szó.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.29. 09:41:05

szerintem a legfontosabb, hogy legyen tartásod. hogy akkor is rendben van a munkád, ha néha hibázol. mindenkivel előfordul.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.04.29. 10:10:34

@vagyok, aki vagyok...: Igen, elő... De annyira nézőpont kérdése. Minden igazítás mellé főnökasszony oda írja nagy betűkkel, hogy HIBA! Pedig felét nem is én csináltam, csak javítom... De szépítek :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.30. 19:47:53

Ha már magad sem vagy biztos benne, hogy megérdemled, akkor nem fogják megadni! Nem cseszegetni akarlak, hanem inkább arra ösztönözni, hogy igenis szedd össze az érveidet, hogy "neked ez miért jár?" Gondold át, higyj benne és bátran szólj! Veszíteni valód meg nincs, mert csökkenteni nem fognak. :)

SassyGurl 2010.05.10. 13:52:38

hadd halljuk a részleteket! ;)
süti beállítások módosítása