Nehezen jön

Címkék: meló család buli suli aktuális randi linda kati

2010.07.20. 21:44

Hát ezt a bejegyzést már egy párszor halogattam. Melóhelyen úgy gondoltam na majd este otthon, otthon meg hogy majd holnap melóhelyen. De egye-fene, kiírom már magamból, bár most nem rosszat, csak úgy az élményeket.

diplomaSzóval szombaton végre letettem a záróvizsgámat. Ez oly mértékű felszabadulást jelent számomra, hogy azt el nem tudod képzelni. Még az sem szegi így utólag a kedvemet (csak ott helyben), hogy a kedves vizsgáztató bizottság strandszerkóban fogadott minket, míg mi talpig díszmagyarban virítottunk. Pedig elvileg előre megírták: dress code: business casual... Bár azt nem írták, hogy mindenkire vonatkozik. Az eredmény sajnos egy négyesnél megállapodott, mert bár a tételekből büszkén jelentem virítottam - oly jól nyomtam, hogy úgy kellett leállítani -, sajnos a szakdolgozatomat négyesre értékelték, így nem tudtam már a védéssel se fentebb húzni. Nem mintha számítana rajtam kívűl bárkinek is, de nekem igenis. Büszke lettem volna magamra egy kitűnő végzéssel.

Onnan egyből mentem is tovább, vonatra fel. Első megálló Katánál volt, egy órácskát rá tudtam szánni, egy ilyen „egy hónapos újra találkozás” volt ez a mienk, a színháztól eltekintve. Leültünk egy kicsit beszélgetni, hát nagyon változik a leányzó. Tényleg, jó látni, hogy nem ragaszkodik makacsul az igazához, hanem tanul a hibáiból, változik, belát. Ez manapság nagy ritkaság! Volt ott megbeszélése a szakításnak, „hiányzol”-ok oda vissza, búcsúzáskor nagy ölelés, és még egy... Ő azon ritka lányok közé tartozik, aki visszafogottsága ellenére igenis vesz fel szoknyát. De mikor betolta, hogy ilyen melegben bugyit nem vesz fel hozzá... hát akkor nem bántam, hogy ezt már a peronon mondta, mert a további beszélgetés részemről dekoncentrált lett volna :) Aki olvassa Barracud bejegyzéseit, tudja milyen gondolatok dukálnak ilyenkor :)

inga csúszdaVonatra fel, testvéri strandolással kezdődik hivatalosan nekem a nyár. Persze a navigálást kiadtam a kezemből, így egy pár megállóval később lettem leszállítva, de értem kocsikáztak tesóék, úgyhogy ő bajuk :) Aquapark, épp akciós belépő, egész este ott ökörködtünk kisebb, de mégsem kicsi öcsémmel. Inga csúszda duplán, az a nagymenőké. Fajtársaim tekintetében érdekes felhozatal fogadott a strandon. A csajok először is elszomorítóak. Akik már szóba jöhetnek, mint elhízott, igénytelenke rendesen, alig akadt kivétel. Némely negyvenes nő jobban tartotta magát a fiatalok nagyátlagánál. Akik jól néztek ki, csak azért, mert túl zsengék voltak. No de a pasik?! Nagyja az a gyúrós, tetkós, fuxos, penge frizurájú, !!fülbevalós!! vagány gyerek. Ebből az elsőt igyekszem magamon is megvalósítani, de komolyan meggondolom, mert ebbe a skatujába, amit ezek megalkottak nem akarok belekerülni.

A strand soká kitartott, éjszakai is lett belőle, meg egy kis latinos táncmulatság is akadt. Lett is volna kedvem táncolni, de amikor a nővéremnek is, és velem, és nem úgy, mintha az öccse lennék, inkább húztam a kocsihoz. Nem tudom, ezt miért csinálja velem, szerintem más pasikkal akarja elhitetni, hogy foglalt általam. Dilinyós.

Otthon a következő uticél, öcsémmel városban kóborlás. Nemrég vett egy kocsit, örömmel vezet. Jó volt a csendes kisvárosban újra lófrálni, annak ellenére is, hogy minden helyről Linda jutott eszembe, és a vele töltött közös időnk. Minden helyszín róla szól, szerintem ezt senkinek sem ismeretlen érzés. Nyomtunk egy csocsót, én egy sört, a sofőr üdítőzött. Alvás, másnap még otthon is egy kicsit. Anya jól viselte magát, fotóztam neki az állatkákat is, hasonlók. Szóval jó volt, pedig tartottam tőle, hogy idegeskedés lesz, de nem. Nagymamámnak is megadtam az utolsó adósságomat is, így tényleg, minden a helyén van, és ez nagyon jó érzés!

Délután volt még egy randiszerűségem is az egyik modellemmel, de nem is volt igazán az, merthogy barátja is van, meg úgy komolyan amúgy sem érdekelne, de egy kis flörtgyakorlatnak nagyon jól bejött. Mókás volt kicsit szédíteni, de őt se kellett félteni :) Mondjuk úgy, hogy a pasija nem akarta volna hallani ;) Azért el is kedvtelenített a dolog, úgy az igényeim nem erre terjedtek ki. Inkább engedtem volna az ösztönök csábításának Krisztával, és az ölelést csókban folytattam volna, vagy inkább nosztalgiáztam Lindával töltött közös időnkről. Az állomáson visszafele jövet bevallom kerestem is a kis zöld kocsit, hátha ő is éppen most tart vissza a (nyári) kolijába. Mint utólag kiderült csak egy félórával késtem le. Estére beszéltünk is Lindával, feljött, hogy találkanem akart akkor találkozni, amikor én kezdeményeztem ezt, ellenben azzal, amikor én voltam foglalt és ő akart találkozni. Bevallom, túlreagáltam a dolgot, és mondta, hogy mindenképp akar velem találkozni, a múltkori csak alkalmilag nem volt jó. Hétfőn meg is volt a tali, teázó, és egy meglepően kellemes beszélgetés. Úgy tűnik ez az exek néhány napja :) Felnőttként meg tudtuk beszélni a dolgokat, megkért, hogy a jeleket ne küldjem neki, mert bevallom gonoszan, néha teszek olyan megjegyzéseket neki, amiket egy foglalt lány bár pironkodva fogad, de illemből felháborodik :) Kicsi hiányérzet, de úgy érzem, tudtunk úgy beszélni, mint két exből lett barát. Asszem. Talán :) Azért most is elmesélte a gondjait is, amik sajnos anyagi jellegűek. Nekem most épp egész jó ez a helyzet, így kicsit kényelmetlen volt. Helyre állt már a lány, amit a szakítás után fogyott, lassan vissza is szedi. (Nincs szüksége fogyókúrára...) Szeretnék neki valahogy segíteni, de egy foglalt lány...

Talán ennyi minden történt velem az elmúlt napokban. Most egy kis pihenés után a terveim kerülnek megvalósításra. Nyelvtanulás, és készülődés, kutatás a külföldi kiruccanásra. A melót egyre kevésbé sajnálom itt hagyni, inkább attól tartok, akkor mit fogok találni, ha visszajövök. De ezen a hídon majd átmegyek, ha odaérek! Viszont más munkát már nem hiszem, hogy találok idén - most megy az uborkaszezon.

Húúú, ez hosszú lett, gratulálok, ha eljutottál idáig! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr572164657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.07.21. 09:23:04

khmm, a pasik nem tudom, hogy mit gondolnak, de azt tudom, hogy nekem milyen gondoltaim lettek a bugyi nélküli szoknyás akciómnál... :-D
és most látom a Kata dolog is kezd helyérekerülni, hajrá Kris!

SassyGurl 2010.07.21. 19:29:15

múltkor elmentünk a gödi strandra, kb. ugyanez volt, ahogy Bödőcs mondaná: a barátom kénytelen volt a saját csaját stírölnie, azaz engem :-))
szörnyű volt a felhozatal, mind férfi, mind női oldalon..

Verliebte (törölt) 2010.07.21. 21:00:02

Gratulálok :) a záróvizsgádhoz, a kellemes nyárhoz, a rendeződött kapcsolatokhoz :)

díva naíva 2010.07.22. 11:45:09

keríts egy dugható nőt és a helyére kerül minden, már elnézést a profánságomért, de nem akartam szépíteni a dolgot ;)

grat a vizsgádhoz :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.08.15. 20:40:45

Gratula a vizsgához!
Kata téged provokál, Te meg Lindát és mindenki még másokat is. Ilyen ez a világ! De szerencsére nyár van és nem kell mindig bugyit venni (hi-hi).

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.16. 09:59:04

Köszönöm a gratokat :)
@barracud4: Szerintem ezek jól értelmezendő provokációk. Valahol a vágy jele a másik iránt, és hogy még tartanak az érzelmek. Nem?
süti beállítások módosítása