Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szülinap after

Címkék: szex buli aktuális kati olaf hisztiboy

2010.08.02. 11:56

...nem volt annyira jó, de nem is szántam annak. Viszont Hisztiboy sem volt egyedül aznap! Ráadásul egy nőt hozott fel, és barátnőjeként mutatta be. Ez engem megnyugtat, ezek szerint nem buzi...

Jó fej voltam ám vele, bár Olaf vezetett még rá, hogy a meglepetésbulin kínáljam meg tortával. Valahogy eszembe se jutott ilyet tenni, úgy elraktam a srácot az „utálom” polcra. De így legalább befogja a száját. Most, hogy itt volt a csaja pedig borral kínáltam őket, kaptam is köszöntést. El lehet itt lenni! ...és úgysem kell örökké.

Ja, Kata megint nálam aludt. (Nem is aludni, délután jött.) De még szex előtt elmondtam neki a kétségeimet eme kapcsolat iránt. Mégis lett szex, merthogy ne komplikáljak. De akkor sem jó ez így... De akkor nem megegyezéssel iktatom ki a dolgot, hanem egyszerűen elhagyom a gyakorlását. A barátsághoz nem kell szex...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr782192957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.08.02. 12:34:33

Én tök maradi vagyok ilyen téren.
Nekem a barátságot az választja el a kapcsolattól, hogy van szex :)
Bár manapság hányan járnak össze a barátjukkal, ha épp nincs más :) nemis értem én ezt

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.02. 12:43:56

@Verliebte: Hát ez az! Én is így vagyok vele, ezért nem tetszik. De te csaj vagy, a pasik nagyátlagban úgy vannak vele, hogy luk legyen oszt úgy a jó... Az a ciki, hogy a már a csajok is erre vannak berendezkedve... :S

SassyGurl 2010.08.02. 18:23:09

"A barátsághoz nem kell szex..."
bölcs gondolat!

irkafirka 2010.08.02. 19:24:59

te is ilyen lelkizős pasi vagy? vagy minden pasi ilyen, csak qvára nem tudni róluk, mert nem olvassuk a blogjukat? mindgey, a jó szex azért kell az ember életében! :-)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.03. 08:32:56

@irkafirka: Hát a blogom címe is a lelkizőssségemre utal :) Talán már unod a fajtánk? :(

irkafirka 2010.08.03. 12:12:45

@Kristopher: dehogy unom, csak mostanában egyre többel találkozom

SassyGurl 2010.08.05. 19:12:28

mi nők sosem tudjuk mit akarunk, néha lelkizőst, néha pokrócot, azt hiszem az egyveleg a legjobb.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.08.06. 00:59:14

@SassyGurl: de olyan egyveleg, ami akkor lelkizős, amikor én akarom, és akkor pokróc, amikor az nekem jó :))

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.08.15. 20:53:16

Krisz lelkizik ugyan, úgy csinál mintha odafigyelne a csajokra, aztán mégiscsak azt csinál amit Ő akar (csak előtte egy kicsit agyal). :)
bocsi, tudod , hogy imádlak ;)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.16. 10:04:38

@barracud4: Miért, a csajok tudják, hogy mit akarnak? Vagy a csajok örülnének, ha a pasi azt csinálná, amit ők akarnak? Max eleinte! :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.08.20. 09:50:26

@Kristopher: mi csajok sosem tudjuk, hogy mit akarunk igazán :D
süti beállítások módosítása