Bunkó pasik?

Címkék: kati olaf szomszédlány

2010.08.25. 11:47

Lehet bunkó voltam a Szomszéd Lánnyal, hogy nem hívtam többet? Legutóbb azt mondtam neki, hogy a moziajánlattal még keresem, de nem tettem - főleg hogy utána nemsokkal beszéltem Olaffal, akit elvileg érdekel a csaj, csak a buliban jobban érdekelte a bagózás... Azóta találkoztam vele egyszer boltban, aminek számomra úgy tűnt csak én örültem, ő inkább „rohant”. Pár napra rá megint láttam, most a villamoson, és szerintem hamarabb is észrevett, de nem jött oda - én is csak leszálltamban köszöntem rá. Hát ha várta, hogy keressem, az végülis jó dolog, de most hogy magyarázzam el neki, hogy „bocs, haverom nézett ki”. Bár lehet így kéne :) Arról nem is beszélve, hogy körülbelül a színház óta járunk újra össze Katával, szóval teljesen szabadnak nem is mondanám magam...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr612246481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.08.25. 19:02:46

úgy ahogy írod :) fő az őszinteség

irkafirka 2010.08.26. 08:34:36

nem bunkó, csak megbízhatatlan! :-P na jó, csak beszóttam...

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.09.02. 19:44:07

nem bunkó, csak egyértelmű - szerintem :)
süti beállítások módosítása