Megkergettem

2010.03.08. 20:12

...az újfiút, büdöskét :) Na, csak annyira, hogy munka után találkoztunk, hogy odaadjak neki egy részecskegyorsítót. Megbeszéltük a találkát egy megállóban, mikor már majdnem odaértem megláttam a tér túloldalán, hogy éppen elkezd telefonon hívni, s gondoltam egyet, megiramodok felé úgy emberesen. A hatás nem maradt el, pláne a csöpp termetemmel, ahogy a szeme sarkából meglátott, meg azt, hogy egyenesen felé tartok, akkorát ugrott a barátnője mögé, mint egy hegyikecske! :D Te én akkorát derültem az emberen! Azóta is ezen röhögök. Gonosz vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr161822200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.03.09. 07:09:52

Úgy látszik rossz a lelkiismerete :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.10. 10:40:27

Biztosan toltad magad előtt azt a szagot amit ő áraszt és el akart előle menekülni:-DDDDDDDDD

SassyGurl 2010.03.16. 11:57:36

és büdöskének van barátnője, vajon ő hogy bírja?? :))
talán orrcsipesszel:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.16. 12:02:33

@SassyGurl: Hát fura egy ízlése van a csajszinak, az is biztos :)
süti beállítások módosítása