Én bajom

Címkék: rólam

2010.03.20. 23:09

Az én nagy bajom, hogy nem vagyok társasági ember... Pontosabban nem találom a helyem ebben a világban. Biztos is, hogy rossz helyen keresem. A bulikban csak a szokásos közeg vagyok, de igazán nem is ismerek senkit, aki csak ott éli ki magát. Az inkább társasági tér.

Mivel kicsit túlságosan is keresem a helyem, egyre sűrűbb, hogy kihasználnak. Legutóbbi példa ugye Ivett volt. De ilyen Linda is, bár nem direktben, de mindig kényelmesen beleélte magát - még szakítás után is -, hogy én segítek neki, és mivel viszonzást nem várok, nem is ad. Példa erre, hogy most csináltam neki egy flyert a sulijának egy rendezvényére. Megkért, mondom oké, pénzt nem kérek érte. Magától nem ajánlotta fel, így én mondtam, hogy egy tiszteletjegyet viszont elfogadok a bulira. Persze, belement. Hetek múlva megkérdeztem mizu a dologgal, áh, hát még nem volt szó róla, meg bla-bla, meg ah... Másszóval szart rá. Mikor kifejtettem, hogy ha nem is volt képes magától felajánlani, akkor legalább megemlítenie illett volna, akkor bezzeg igazat adott. Mint mindig utólag.

De nem kell ilyen messzire menni - legutóbbi modellem is (Ivett óta) benne volt a fotózásban, én úgy vettem észre, jól is érezte magát, tőle meg poénosan csak egy sörözést kértem viszonzás gyanánt. (Elég alter csajszi. De ettől jók is lettek a képek :) Gondoltam egy másfajta társaság feldobna. Nem dolgozik egész nap, de sosincs ideje eljönni, mégha én ajánlom is fel - a poén az, hogy néhány sarokra lakik tőlem. Nem haragszom rá, de beszé ltünk újabb fotózást, mostmár sminkessel - de én nem fogok ebbe bele menni, mert miért tenném?! Majd mondom neki, hogyha megint fotóznám, akkor már úgy érezném, hogy kihasznál, és ezt megelőzendő inkább nem fotózom :)

És ilyenből annyi, de annyi van... Nálam alap, hogyha valaki jót tesz velem, valahogy viszonzom. De én pasi vagyok. A csajok másképp vannak kódolva. Jó, persze ismerem azt a típust, aki odamegy hozzád a buliba és meghivatja magát egy italra, és az fogja a legkevésbé érdekelni, aki erre ki is szolgálja. Ilyenkor kell azt mondani, hogy "én nem hívlak meg, de te meghívhatsz" :) Vagy "egy igazi nyelves csókért símán" :D Ha belemegy, akkor meg is éri a dolog! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr591855631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.03.21. 08:18:04

Ne hagyd magad! ahogy írtad is, vedd elejét a dolognak! Amúgy is, már túl sok lesz ez az ingyen fényképezés, nem gondolod? :)
Amúgy nekem is alap, hogy valahogy meghálálom a segítséget, amit kapok. Minimum egy tábla csoki..

irkafirka 2010.03.22. 10:20:37

így jár aki jószívű... kapjabemindenkiakikihasználja!!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.22. 10:49:19

Akkor én is alteros vagyok mert sörözök?! :-DDDDDDDDDD

SassyGurl 2010.03.29. 11:14:01

akartam is kérdezni, hogy miért nem ismerkedsz a veled egykorú lányokkal Krisz? Nem baszogatásként írom...
:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 11:20:04

@SassyGurl: Mert én csak elméletben vagyok "öreg" :) És különben is mi van azzal a kedvelt tézissel, hogy a pasik szellemileg pár évvel le vannak maradva? :) Ennek megfelelő női egyedek vannak a palettámon :)
Amúgy már én is elgondolkoztam ezen, de fiatal a baráti köröm.
süti beállítások módosítása