Szakbarbár

Címkék: meló aktuális

2010.03.26. 13:58

Nohát a másik szakember (aki nem szagos, csak rohad a bőre), Sehunnanfalváról felküzdötte magát a nagyvárosba, aztán ideszarta a spanyolviaszt. Reaktorfelügyelő... Végzettsége az összes munkatársénál alulmarad. Többször kért már tőlem segítséget, meg úgy mindenkitől, én persze készségesen segítettem is.

Aztán hallom, hogy egy feladatot azzal hárít a főnöktől, hogy ő ezt nem tudja megcsinálni - már csak erre kaptam fel a fejem. Miután a boss elment, készségesen odamegyek, hogy mutassa már meg, hogy mi lehet az! Elkezdte mutatni a feladatot, mekkora szar, néhány mozdulat után megmutattam neki, milyen egyszerű is megcsinálni. Tényleg, csak segíteni akartam, nem éreztem magam lekezelőnek. Persze amit mondtam azt ő is tudta, így már oda lyukadtunk ki, hogy nincs ideje megcsinálni, meg hogy ő nem szarakodik vele, és különben is hagyjam már, hisz péntek van... Nomeg akkor én vagyok a szabványok királya, és mindannyian térdre borulnak előttem... Hülye kis pöcs... tudom ám, mi fáj neki, az hogy egy szakbarbár! Fingja sincs az egészhez, és zavarja, ha valakinek van. Ha fehér zászlóval is közelítettem volna, akkor is úgy vette volna, hogy fölényemet akarom villogtatni.
De én vagyok a hülye, hogy foglalkoztam vele. Ne félts azért nem maradtam alul, bár nem vettem fel a szegényes stílusát, inkább miután fényt derítettem az igazamra ráhagytam. Aztán lesheti, hogy legközelebb segítsek neki. Majd mondom, hogy nem akarom feltartani vele.

Amúgy a fizuemeléssel inkább okosabb leszek egy kicsit. Április végén leszek itt másfél éve. Egy év után már lehet kérni, de másfél után már abszolút nem elkapkodott. Nomeg ezen a héten is sokat túlóráztam, mert hajtás-pajtás van. Szóval először rá akarok szolgálni, hogy legyen mire hivatkozva kérnem, nem csak arra, hogy régóta ennyit kapok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr101870521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.26. 15:27:54

a férjem mondja mindig, hogy a fiatal, jólképzett munkaerővel az a baj, hogy csak kétféle munka létezik számukra. az amit képtelenek megcsinálni és az amit meg derogál...

a fizuemeléssel meg ügyesen. tudod, én a gyerekeimnek is azt tanítom, amit egy ideje már én is komolyan gondolok :DDD, hogy magadnak kell megfelelni. ha a te lelkiismereted tiszta, mert megtettél minden tőled telhetőt, legyen az munka, vagy kapcsolat, akkor nagy baj már nem lehet. az csak a bónusz, ha ezt más is elismeri...

SassyGurl 2010.03.29. 10:12:59

@vagyok, aki vagyok...:
"a férjem mondja mindig, hogy a fiatal, jólképzett munkaerővel az a baj, hogy csak kétféle munka létezik számukra. az amit képtelenek megcsinálni és az amit meg derogál..."
mielőtt leszólnánk a fiatalokat, azt is érdemes megjegyezni, hogy a mai felsőoktatás mennyire nem igazodik a piac követelményeihez és mennyire nélkülözi a gyakorlatot, gyakorlati tudást nekünk az egyetemen ennyit adtak: 0.

SassyGurl 2010.03.29. 10:14:44

fizuemeléssel kapcsolatban: bölcs döntés.:)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.29. 10:27:17

@SassyGurl: a felsőoktatással kapcsolatosan valószínűleg igazad van. de azért a hozzáálláson lehetne javítani... természetesen itt is bejön a tisztelet a kivételnek :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 10:42:30

VaV férje ráérzett a kedves kolléga hozzáállására a munkához, csak a jól képzett nem stimmt. Azt bírom az ilyen emberekben, hogy még ők utálják azokat, akiknek sikerült egy sulit elvégezni. Voltam is egyszer ilyen buliban, ahol mindenki épp folytatott, vagy végzett már egy sulival, kivéve egy jó munkásembert. A jelzőt azzal érdemelte ki, hogy amíg mi voltunk jófejek vele, addig ő nézett le minket... Na emez is ilyenféle, a nagy semmire fel...

Verliebte (törölt) 2010.03.30. 10:57:25

@Kristopher: ez érdekes, mármint a fizikai munkás vs értelmiségi "harc". egy fizikai munkás nem nagyon érti, hogy miért kap jóval keményebb fizikai munkáért sokkal kevesebb pénzt. Saját tapasztalat
süti beállítások módosítása