Kár aludni...

Címkék: aktuális rólam

2010.04.14. 10:26

Hányszor álmodtam már azt, hogy kiesik a fogam?! Úgy jó részletesen... Utálom... Meg hogy eltörik valamim... Sose történt még ilyen - fogam is csak tejfog esett ki anno :) Biztos Irkáék hatása - együttérzésből álmodok ilyet! :) De hogy miért épp ezekre emléxem? Ne aggódj, ezeket nem jegyzetelem le :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr921920072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.14. 10:46:44

nézd neg egy álmoskönyvben :)

SassyGurl 2010.04.14. 17:42:51

@vagyok, aki vagyok...: háháhá, én is pont ezt akartam mondani. :)
elvileg hormonváltozást mutat a szervezetedben.:)
rengetegszer álmodtam, hogy kihullott az összes fogam..

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.04.14. 18:47:19

@SassyGurl: Igen? :| Hát ilyen idősen mi változik? :)

irkafirka 2010.04.21. 15:08:12

álmoskönyv nélkül is mondom, mert már annyiszor hallottam: ha vérzett és fájt is, akkor hozzád nagyon közelálló ember hal meg, egyébként simán halálhír, asszem
és neked rólam csak ilyen álmok jutnak eszedbe?! ;-P
süti beállítások módosítása