Ha már filózni KELL...

Címkék: kati

2010.04.23. 23:23

Ahj, ez a Kati... Hogy mennyire nincs most szükségem erre. Vasárnap már mindenképpen találkozunk. Azóta nem beszélek már vele olyan felszabadultan, sőt, már valahol el is döntöttem magamban, hogy nem folytatom ezt a dolgot így. Ő is érezheti ezt, mert egyre furábban viselkedik. A múltkorihoz képest feltünően kedves, bolondozó - szerintem sejti, hogy elrontott valamit.

Ma ismertem meg három hete. Olyan jó gondtalan három hét volt, tényleg hiányzott, hogy foglalkozhassak vele kötelezettségek nélkül. Tudom, hogy ez egy nem örökké tartó állapot, nade ne is csak két hétig tartson! Sajnos, hogy belegondolok - merthogy mostmár muszáj volt -, tényleg nem akarok most semmilyen komoly kapcsolatot. Most tényleg, egy kis szabadság, lazaság kell, és bebizonyítanom magamnak, ami a korosztályomra jellemző, hogy jó pasi vagyok. Eszemben sincs ágyról ágyra járni, egyszerre több csajjal összejárni, de nem is akarok belemenni egy mély és tartós kapcsolatba sem. Kata pedig valószínű ezt akarja. Legalábbis ebben reménykedni. Jobb ezt még azelőtt abbahagyni, mielőtt elkezdenénk.

Az is biztos viszont, hogy most nagyon szívesen lennék vele. Csak úgy, mint eddig. Megismerni egymást, bizalmunkba fogadni a másikat, bújni, szeretkezni... felfedezni egymást. Testileg és szellemileg is. De most megint észnél kell lennem, és előre látni azt, hogy mi lesz ennek a vége, és ezért kell megelőznöm a bajt, hogy megbántsam őt. A francba, ettől szeretnék egy kicsit mentesen élni, egy kicsit úgy lenni valakivel, hogy ne egyfolytában azon kelljen filóznom, hogy mi lesz ebből. Totál belefáradtam ebbe már Linda mellett is.

Jó kis agglegény élet, az kell ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr351946962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.04.27. 11:54:28

szakítottál vele?
:(

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.28. 09:07:03

Lazaság, meg szingli élet......ejjj, jó pasi vagy te!!!! Hidd el ha én mondom:-D de ha neked most erre van szükséged, ahhoz, hogy egy kicsit megtaláld önmagad, akkor hajrá!!!!

vagyok, aki vagyok... 2010.04.28. 09:25:54

mondd el neki, hogy te mit szeretnél most, ő pedig eldönti, hogy kell-e ez így...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.04.28. 09:50:35

@SassyGurl: Azért ott nem tartunk
@Incifinci: Elhiszem én neked! :) Nincs ezzel gond.
@vagyok, aki vagyok...: Adjam ki a kezemből az irányítást? Szó sem lehet róla... :p De most tényleg, nem ő dönt. Az neki se jó - a nőknek általában nem az kell.

irkafirka 2010.04.28. 10:07:15

most mindenhol beütött ez a nagy tavasz fíling???
süti beállítások módosítása