Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Halogatás

Címkék: szex aktuális kati

2010.04.28. 10:26

A hétvégén volt Katával dupla találka is - az első nem várt volt, mert Olaffal eljöttek a városba egy koncertre, és Olaf volt az, aki mikor már itt voltak felhívott, hogy ugyan nézzek már le. Katával ugye vasárnapban maradtunk, addig kampány-csend :) Hagytam magam mégis elrángatni. Egy kis kínos szitu, adni akartam neki köszönőcsókot, de csak puszi lett belőle. Jófejkedtem, merthogy miért is ne, de ő csak fészkelődött. Mondom oké, nem csak hozzá jöttem, koncertezzünk. Nem kellett sokáig várnom, már ő jött oda szavak nélkül, bújni, ölelgetni. Persze ilyenkor nem adom könnyen magam - elvégre én kezdeményeztem először, hogy legyen minden rendben - most már mutasson valamit. Azért annyira nem is vagyok szigorú, szépen beadtam a derekam. Minő áldozat! :D
Persze Olaf megint adta a kerítőt, csak úgy lightosan, most azzal, hogy megpróbáltak szó nélkül lelépni. Kata így is, úgy is nálam aludt, mintegy megpecsételni, hogy nincs harag.

Szerencse, hogy másnap se volt munkanap, mert jó hosszú volt az éjszakánk. Érzem, hogy nagyon jó vagyok nála, annyira lelkesítő ez a sok visszajelzés. Meg is szerettettem vele olyan dolgokat, amiket eddig nem részesített előnyben - például az orált eddig csak pettingnek vette, de én elég jó vagyok benne, hogy többször is elmenjen tőlem - szóval mondhatni megváltoztattam a véleményét róla :)

Az a beszélgetés elmaradt ekkor, mert a vasárnapra volt megtervezve. Nem is akartam elrontani a napot vele, és még nem is tisztáztam magamban azért mindent. Annyira nincs kedvem megint hatalmasakat filózni... De egy kapcsolat felelősség... Estére én mentem hozzá, már készülve a legrosszabbakra is néztem estére vonatot. De érdekes módon, mikor mondtam neki, hogy a múltkori miatt most nem szeretnék csak "azért" nála aludni, akkor ő mondta, hogy "jó, abban volt egy jó adag hiszti is". Úgy láttam, hogy fél a válaszomtól arra a kérdésre, hogy mit tervezek vele, és inkább nem kérdezi meg újra.

Kapcsolatépítősebb nap volt már ez, szülővárosban sétálás, nevezetességek bemutatása, pizzázóba beülés, nála lakótárssal való beszélgetés - de estére sem maradhatott el a hatalmas szex! Egyre jobb, hosszabb, tartalmasabb, egyre tovább piheg utána :) Lehet, hogy a szex miatt nem akarja azt a beszélgetést? :) Na, ez már túlzott önbizalomról tett tanubizonyság...

Reggel persze jöttem melóba. Megint nem volt nagy beszélgetés, csak az a pár szó. Legyen egyáltalán? Most már muszáj lesz, mert fel lett hozva, és érzem, hogy bizonytalan. Fél, hogy megbántom, és ettől én is tartok, ezért nem szabad a bolondját járatni a nővel. Mi az, amit szeretnénk? Félek, nem egyezik, de lehetünk rugalmasok a másikhoz. Én most nem szeretnék tervezni, de jól érzem magam nagyon vele - az ágyon kívül is. Nem, nem arra gondolok, hogy a konyhában is szeretem csinálni :p

Ha ő azt mondja, ez nem fér bele neki, akkor tényleg nem szabad tovább húzni a dolgot. Akkor tényleg az lenne, hogy megbántanám. Már megint arról szól a kapcsolatom, hogy ne bántsam meg a másikat... Tisztára, mint Lindával... Hát nem véletlen csinálják a könnyebbik utat mások, a leszarom tablettával. De én a jobb utat választom megintcsak, nem a könnyűt.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr511958508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.04.28. 11:48:24

na neeee, bizonytalanságban ne tartsd, annál rosszabb nincs, akkor inkább a biztos rossz!

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.04.29. 14:28:19

Egy ideig lehet nem beszélni erről, de egyrészt nem fair a bizonytalanság, másrészt... ha csak kerülgetitek a témát, akkor amikor előkerül majd, túl sok feszültség fog egyszerre kibukkanni...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.04.29. 14:40:36

@irkafirka: Nem én tartom bizonytalanságban - ő farolt ki a téma elöl.
@olajbogyóka: Igen, ezt akarom elkerülni.
süti beállítások módosítása