Hiszti csata

Címkék: balhé kati hisztiboy

2010.05.13. 19:08

Ezzel a kis nyavalyással csak „megbeszéltük” a dolgokat. Szánalmasra sikeresett. Gondolom tudod, kire gondolok - nagyrabecsült lakótársamra. „Kiadom magamból” poszt következik.

KakasviadalTörtént ugyanis, hogy b*szik takarítani. Egy ideig még csak-csak tolerálja az ember, de betelt a pohár. Nehogymár utána takarítsam a WC-t is?! Már egy éve is lakik itt, de kádat még nem sikált. No hát mondom, adjunk esélyt, nem vettem szemeteszsákot, üres a kuka. Ez ugye közös költség, és egy ideje azt sem vett. Jó, apró szarság, de azért a pofátlanság mértékét kifejezi. Két napig állt üresen a kuka. Na mondom öcsém, gyere ki beszélgetni. Kiemelem, hogy normális hangnemben megkérdem tőle: Meddig tervezel itt lakni? Értetlenkedés a válasz, miért, én költözök talán? Mondom nem, de ha itt akarsz lakni, akkor a kötelezettségeidet is teljesítsd. Igyekszem nem kihagyni a részleteket: ezután jött azzal, hogy jó, akkor én is legyek tekintettel rá. Mondom mivan?! Ugyan hogy legyek még rá tekintettel, hogyha utána takarítok? Hát még mindig azon az utószilveszteri bulin volt kiakadva, hogy nem hagytuk pihenni szombat este. De basszus, az januárban volt! Erről nem írtam posztot?! Na majd pótolom, most nem térek ki rá. No, de mikor megint ezzel jött, asszem betaláltam egy mondattal, miszerint nem tehetek róla, hogy őhozzá nem jár senki sem, hogy neki nincs magánélete, de ezért az enyémet nem fogom mérsékelni. Hát akkor láttam rajta, hogy elszakad a cérna - betaláltam. Innen már emelkedett volt a hangnem, de nem színvonalilag. Bizonygatta, hogy van neki, meg jár el - de mondom lesz*rom! Jött minden szarral, hogy bezzeg én, meg én, de csak kiszedtem belőle a frankót, hogy mostanában ő azért sem takarít, mert beleszar a dologba. Hát mondom ha így állsz hozzá, akkor elköltözhetsz. Á-á, azt a főbérlőnk mondhatja meg. Mivel én vagyok a szerződésben, ezért némileg több szavam van. De ennyire már nem akarok geci lenni, hanem a lényeg: akármennyire is rühellem a pofáját, a kötelességeimet, mint albérlő elvégzem.

Aztán, mivel már csak eleget mondtam, hogy azért az egy szaros estéért, még ha igaza is lett volna, akkor sem vághatja be így a hisztit, erre mondta, hogy máskor se tud tőlem hétvégente pihenni. Ezt viszont kérdezgettem, hogy ugyan miért nem? Ha itthon vagyok se csinálok mást, mint zenét hallgatok - amit ő is szokott, 2 ajtóval odébb -, vagy Katával vagyok. Nem válaszolt, pedig visszakérdeztem még egy párszor. De sejtem ám én... Hát igen, Kata hangos, mint mondottam :) Az egész köcsögölés szerintem irigységen alapszik. Szeretné ő is, ha tőle szűrődnének ki ilyen hangok. Szánalmas... És vele kell együtt élnem. Ha meg nem itt vagyok, akkor melóban, a főnökasszonnyal. Bár ez utóbbit most jobban el tudnám viselni. Munkahelyen vannak legalább normák.

Jól felbasztam magam rajta, de ő még jobban. Nem kitalálom, hallottam a hangjában: gombóc volt a torkában. Majd elbőgte magát. Amikor pár ajtócsapkodáson is túl voltunk és utánam jött a szobámba, erényesebben elé álltam, úgy közelebb, hogy ne tolja be a pofáját, erre mit reagál: „Na mi az? Most meg akarsz verni? Ennyire nem lehetsz gyerekes...” Pfff... Bár megtehetném pedig... De mondtam neki, ne féljen. Férfias kakaskodás, no, nem tagadom. Csak tőle tudnék már megszabadulni.

Azután Katával beszélgettem jó sokat, ami nagyon jót tett. Ilyenkor mindenképp jó, ha van valaki az emberrel. De csak mikrofonon át, amit ő is nagyon nehezményez. Talán most hétvégén több lesz - de ez egy másik poszt lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr672000847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.05.14. 20:59:02

Az mi lakótársunk is ilyen. pont ezt tettem mint te, nem vettem szemeteszsákot. csak nálunk nem áll üresen a kuka..azóta azt nem használjuk. Wc-t csak mi takarítjuk..a fürdőben állandóan ázott haj..és sorolhatnám..
rosszabb, hogy ő lány..
ha én rászóltam az volt a válasz, hogy mi is ott szoktuk hagyni a mosogatnivalót..ami néha igaz, de max 4 napig ált ott cuccunk..
sose volt tiszta evőeszköz, azt már lefixáltuk, hogy akkor mki használja a sajátját. Én szaktársam. De sokszor beszélt vele már Kedves is, ami szerintem azért kellemetlenebb..
legyen több szerencséd :)
váltanék én is. de ki szeretne együtt lakni egy párral? nagyon kevesen sajna

na most én is kiöntöttem nálad a szívem :)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.14. 23:23:16

Komolyan nem léteznek normális lakótársak? :)

Verliebte (törölt) 2010.05.15. 09:19:21

@olajbogyóka: nem :) És a lakótársak szemében mi is csak nem normális lakótársak vagyunk :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.15. 09:47:29

@Verliebte: Ez nagyon igaz. Belegondoltam, milyen szent meggyőződéssel anyázott engem az a kis p*cs... Totál úgy gondolhatta a dolgot.

@olajbogyóka: Vannak normális lakótársak, például én! :Đ

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.15. 10:57:28

@Kristopher: persze, én is azt hiszem, hogy én remek lakótárs vagyok (de komolyan, takarítok, tekintettel vagyok másokra, igazi főnyeremény), de lehet hogy az eddig elfogyasztott lakótársaim inkább elmenekültek, és nem a "körülmények" hozták úgy, hogy menniük kellett... most teljesen elbizonytalanodtam...

SassyGurl 2010.05.15. 22:18:26

engem elkényeztetett a sors, nem kell hála a jó égnek senkivel sem együtt élnem (a barátomat leszámítva), már a kolis évek is túl stresszesek voltak (huuu főleg egy lányközösségben, ahol állandóan irigykednek egymásra a csajok épp a suli, pasi vagy egyéb dolog miatt).
szóval együttérzek és a helyedben beszélnék a főbérlővel, elmondanám neki, hogy kibékíthetetlen ellentét van köztetek, te teszel a lakás tisztasága érdekében, ő nem, persze ez az ultima ratio eset lenne, ha tényleg nem tudod elviselni inkább fordulj a főbérlőhöz, aztán akkor max. a szerződésben meghatározott felmondási időt kell kivárnod.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.15. 23:24:53

Tök jó, hogy ezeket így megosztottátok velem! :) Már megírta blogot írnom. Mert igazából azért lehet az ember bizonytalan, mert nincs viszonyítási alapja. Így nekem már egy kicsivel több van.
De az lenne az igazi, ha valaki a helyembe tudna látni, és úgy mondani szubjektív véleményt.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.05.18. 08:34:36

Nem azért szúrja a szemedet a lakótárs, mert már mással szeretnél lakni?
süti beállítások módosítása