Kis gondolkodás után

Címkék: kati

2010.05.21. 22:10

Elbizonytalanodtam abban, hogy most tényleg véget akarok-e vetni Katival a dolognak. Mert őszinte akarok lenni magamhoz, nem ő miatta van az egész. Tény, hogy nagyon zavarnak azok a dolgok, amiket mondtam (hogy nem bízik se bennem, se magában), de ezeket meg lehetne oldani. Inkább én, hogy le akarok lépni, a ?felelősség? elől?

HezitálMost épp beszélek vele is. Épp kisangyal effektus - bár sose volt ördög se. Viszont megérezte, hogy baj van, mivel mondtam neki a bűvös szó-párost, miszerint "beszélnünk kell". Vészharang megszólalt, gondolom a legrosszabbtól tart, jogosan. Épp ecseteli, hogy már mindenre felkészült, hogy holnap miről akarok beszélni vele...  De én nem azért szakítottam Lindával, mert kalandorkodni akarok. Nem lyukvadász akarok lenni, csak símán több tapasztalatot szerezni a rendes kapcsolatokból. Ez pedig az, valós problémákkal, amikkel szembe kell nézni, megoldani őket, nem lelépni. Valahogy magamban csalódnék, ha megfutamodnék. De az a kérdés, ahogy Olajbogyóka is írta, hogy megéri-e nekem ez a kapcsolat? Szükségem van-e rá? Ha igen, beleadok mindent! De nem tudom - nagyon hezitálok.

Eleinte se akartam ezen sokat filózni igazából, nem akarok gondolkodni, hátha valahogy megúszom, de nem. Na, tény: lelépek mihamarabb külföldre, ő nem jön velem, ott lebeg a fejünk felett, hogy véges. Ezt tudjuk. Addig akarok még vele maradni? ... megálmodom.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr892021827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.05.21. 23:03:54

Az, hogy tapasztalatot szeretnél, nem azt jelenti, hogy rögtön le kell horgonyoznod az első lány mellett. főleg mivel nem kényelmes neked..sztem ez nem menekülés, csupán keresed a neked megfelelőt :)
Persze a Te döntésed :)

Verliebte (törölt) 2010.05.21. 23:14:06

ja,és én nem lebeszélni akarlak, nehogy azt hidd :)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.22. 00:31:20

Attól, hogy mindketten tudjátok, hogy a külföldre menéssel vége lesz a dolognak, még lehet felhőtlenül boldog a hátralévő idő... meg persze az is lehet, hogy ez elviselhetetlenül nagy terhet rak rátok, és nem tudjátok így felhőtlenül élvezni a kapcsolatot... de ezt továbbra is csak te tudod, szóval kitartok a korábbi véleményem mellett :))

vagyok, aki vagyok... 2010.05.22. 09:48:18

annyit fűznék csak hozzá, hogy a külföldre távozás sem ezer százalékig vet véget ennek a kapcsolatnak... láttam már ilyet :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.22. 14:40:28

@vagyok, aki vagyok...:Abban mindketten valahogy egyetértettünk, hogy nem tudnánk annyi ideig együtt lenni, ami elég alapot adna, hogy félévre távkapcsolattá formálódjunk.

Most indulok nemsoká hozzá. Igazából fogalmam sincs, hogy milyen eredménnyel fogok tőle eljönni...

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.22. 16:42:45

@Kristopher: hu, izgatottan várjuk a fejleményeket...én legalábbis :)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.23. 23:58:43

@SassyGurl: én megelőlegezek egy pozitív végkifejletet :)
süti beállítások módosítása