Kicsit ciki

Címkék: aktuális balhé

2010.05.24. 00:39

Most jöttünk vissza jó barátommal egy kis esti kocsmázásból. Talán nem rendkívüli történet, hogy szépen belénk (belém) kötöttek. Bevallom, nem voltam sose balhés srác. Szerencsére elég nagydarab emberke vagyok, nem is nagyon kötözködtek velem, így elkerültem a konfrontációt.

kocsmai bunyóMost viszont ez nem rettentette vissza a tele-tetkós apukát a zárás utáni állapotban lévő kocsmában attól, hogy nemtetszésének adjon hangot, hogy kiröhögtem a fia segge alatt lógó farmerját, mikor ment ki a retyóra. Mentségemre szóljon nem fennhangon kacarásztam, csak cimborámnak adtam tudtára jó hangulatomat. De igazából aki kötözködni akar, annak ez is elég. Sőt! Állítólag már másodjára „kötöttem” beléjük, de hogy mikor volt az első arról persze nem tudott beszámolni.

Lényeg a lényeg, hogy ez a copfos hajú és szakállú emberke nem állt le, mit kötözködök, mit képzelek, etc, etc... Idő közben a hasonló életszínvonalú fiúcska is visszatért, kérdőre vonta, mit stírölöm a seggét. Nos, épp előtte magyaráztam cimborámnak, hogy ne hagyja magát - speciel az ellenőrökkel a buszon -, hogy baszakodjanak vele, álljon ki magáért. Ennek ellenére eme szituban nem tettem úgy, ahogy előbb tanácsoltam. De most komolyan, kihív bunyózni azért, mert kiröhögtem a fia nevetséges gatyáját egy üres kocsmában. Ha gyanúsat fingok, azért hív ki „harcra”. Azt mondtam, nincs értelme érvelni, fogadtatása úgysincs, bunyózni meg, nos, nem tudok igazán, és ezért nem is érné meg pár kivert fog. De ha esetleg nyernék se, akkor se. Egye fene, mondtam, hogy bocs a sértésért, ugye nincs harag... Jó, persze ez használt. Ahogy újra beszélgetésbe kezdtem barátommal léptek is le, előtte - nem is értem miért - odajöttek kezet fogni. Talán önkritika? A kocsmáros csajtól meg bocsánatot kértek a hőzöngésért.

Persze, most az okos ember azt mondja, hogy így kellett tenni, ez az értelmes megoldás, mit érdekel, mit gondol egy ilyen... hát nem tudom, miféle ember, de nem bizonyította, hogy túl nagy volna az érzelmi intelligenciája... De akkor is szar, hogy férfimódra nem álltam ki magamért. A tökös legény ilyenkor azt mondja, gyere ki a hóra pöcsös! Jót bunyózunk letört végű sörösüvegekkel, aztán aki kevesebb vért veszít azt nyer. Chö... De nem lett belőle semmi így, ahogy elnéztem ők se elégedetten távoztak, de én sem. kissé szégyen.

Katáról majd holnap, egyelőre csak annyit, hogy nem szakítottam vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr342026546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.05.24. 14:21:21

sztem nem ciki. intelligens ember módján intézted el :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.25. 16:54:37

Az a ciki, hogy ezen filózól Babám. Azt nem hallodtad még, hogy okos enged, szamár szenved. Te nyugtasd csak magad azzal, hogy okosabb voltál, és kultúrált emberhez méltóan intézted a dolgokat.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.25. 17:02:22

Persze, nem is kivert fogakat hiányolom, csak az emelt fővel távozás érzését. De már rájöttem, mit kellett volna tenni - mint mindig, utólag: Amikor a legjobban pampogott, akkor kellett volna felállni, és elmenni. Úgyis záróra volt. Max odavakkantani haveromnak, hogy lépjünk, mert túl sokat csökkent hirtelen a színvonal. Dehát eső után...

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.25. 23:41:46

@Kristopher: na egy ilyen megjegyzés után megkaptad volna a kivert fogakat... :P

ne nagyon bánd, hogy intelligens ember módjára kezelted a helyzetet

irkafirka 2010.05.26. 09:33:41

letelt a holnap... *kíváncsi*

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.26. 14:19:14

Bocsi csajok, nyakig vagyok a szakdogában... Ha kapok egy kis levegőt, megpróbálok virítani egy posztot.
süti beállítások módosítása