Na hogy is volt az?

Címkék: suli aktuális linda kati

2010.05.30. 02:34

Hogy mi akadályozta meg a szakítást Katával? Leginkább az, hogy nem volt okom rá igazán. Amiket írtam itt, némi gondolkozás után rájöttem, hogy mondva csinált indokok. Jól érzem magam vele, és megint megbántanék valakit az önzőségem miatt, ha így lelépnék... Tudom, ez már valahol Lindával való szakításomból belém égett bűntudat, de most egyelőre nem tudok ellene mit tenni. Az biztos, hogy megint ráérek a nagy dolgokon gondolkozni.

ÖlelésEgész héten a szakdolgozatomat írtam. Szabadságot vettem ki, minden nap azt csináltam. Kivéve ma este, egy szülinapon voltam. Meg kivéve szerda este, mert akkor Katával és Olaffal mentünk el egy koncertre :) Na jó, szóval egész sokat csináltam a szakdogám :)

De még előtte, amikor úgy mentem el Katához, hogy ki tudja, mi lesz belőle, egy nagyon jó kis napot töltöttünk együtt. Voltunk egy borúton, ahol keresgéltem ugyan Incit is, de nem leltem. Mondjuk nem tudom, hogy mutattam volna be neki Katát :)
Gondoltam majd későbbre hagyom a beszélgetést, ebből az lett, hogy hajnali 4 körül ágyba döltünk, és azzal a lendülettel aludtunk is. (Hogy én mennyit halogatom a dolgokat mostanság?!) Reggel, ébredés közben, épp azon gondolkoztam, hogy bár azt mondják a csajok, hogy milyen jó is velem az "intim élet", mésgsem kezdeményeznek egy kicsit sem bármit e célból. Épp lemondtam a dologról, hogy akkor most lelépek. Öltözködni kezdtem, de ő kérdezte be, hogy nem-e akarok neki mondani valamit? Ugye várta a szakítást. De egy ilyen jó este után én már nem akartam vele szakítani. Sőt, már láthattad itt is, hogy indulás előtt elbizonytalanodtam. De beszéltünk. Gondoltam nem követem el azt a hibát vele, mint Lindával, és most tisztázom, hogy ő gyakorlatilag a második komoly kapcsolatom. Jól fogadta. Nem is gáz, hiszen az első elég komoly és hosszú volt. De neki én mégsem vagyok az :) Beszéltem a fejével is, hogy nem várhatja tőlem, hogy mikor bántom "végre" meg, mert akkor előbb-utóbb beváltom a hozzám fűzött reményeket. Ha tudná, hogy milyen közel volt hozzá, hogy újra egyedülálló legyen...

Azóta minden oké. Megértő, hogy most tanulnom kell, értékelte nagyon, hogy szakdoga ellenére is elmentem velük a koncertre, jól érzi magát velem, és boldog. Én is jól érzem magam. Valami ugyan továbbra sem az igazi.

no foolsAmúgy ma voltam egy szülinapi bulin, ahol ott volt Linda is. (Kati tudott róla - közös ismerős volt az ünnepelt.) Végre nem arról szólt, hogy mennyire szenved nélkülem/miattam, mert tegnap este egy srác, aki kiadta anno utánam az útját (hívjuk Gitárosnak), most meggondolta magát. Hulla fáradt volt az egész bulin, mert hajnali 4ig beszélgettek... Jó, én kérdeztem meg, hogy mi újság... De minek ecseteli ilyen részletesen?! Örülök, hogy végre nem szenved. Bár ezek szerint eddig se miattam szenvedett, hanem mert nem elutasították. Az a bizonyos nem kellesz érzés... De jobb is így. Viszont a szokásos (én már csak így mondom) f@szság megint befigyelt, ami miatt neki is köszönhető a szakításunk, hogy hülyére vett. Basszus, tett fel valaki tésztát főni, mi vigyáztunk rá, miközben beszélgetünk, én megnézem, hogy

- Te, ez nem is makaróni, hanem metélt. Bolognaihoz nem az igazi.
- De az spagetti, az lett feltéve.
- Mondom, hogy nem az. Megismerem a spagettit, ez nem az.
- De, de. Higyjem el, hogy az spagetti

Mondta mindezt úgy, hogy meg se nézte, mi van a lábasban. Jó, igazad van, hülye, idióta apróság. De basszus, épp ez az! Ennyit nem tud rólam feltételezni, ezt a baromságot képes vagyok-e megállapítani?! Idiótának néz még mindig?! Mire fel? Áh... Kiakaszt, ha hülyének néznek... Valahogy ez az eset meg is nyugtatott, hogy nem döntöttem éppen fél éve rosszul.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr402041491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.30. 10:29:42

az tök jó, nem, ha tudod, hogy jól döntöttél :)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.05.30. 11:31:57

metélt kontra spagetti és minden a helyére kerül :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.30. 16:37:24

Borút? Csak nem ti is Monoron voltatok?! És meg se beszélted előtte velem hogy fussunk össze? Nahát-nahát......az meg hogy honnan ismerjük egymást a legegyszerűbb dolog....Fősuli még régen vhol....Ilyen egyszerű....Leleményesség Babám, leleményesség:-D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.30. 16:43:14

@Incifinci: Azzal még nem lett volna gond, hogy mi honnan ismerjük egymást. De Kati nézet volna érdekesen, hogyha őt Kata néven mutatom be neked. Leleményesség, tudod ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.31. 07:21:31

@Kristopher: te olyan hülye vagy.........mért kellett volna Kata néven bemutatnod? és mért is kellett volna nekem ott azonnal a tudtomra hozni hogy ő az a vki aki Kata. Felőlem lehetett volna Sárika is, aki kézenfogva andalog veled.......Majd utána tisztáztuk volna a dolgot, és jót röhögtünk volna, hogy milyen ciki volt a szitu:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Na, ez a leleményesség Husom:-DDDDDDDDDDd
süti beállítások módosítása