Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Könnyek

Címkék: szex linda kati

2010.06.10. 12:38

 Szakdoga leadva! A kezemben is tarthattam, egészen addig, amíg a nyomdából bevittem a suliba. Az utóbbi időben kb. lemerült az akksim, annyit melóztam rajta. Így kötelező jelleggel felírtam magamnak erre a hétre szigorú semmittevést, tisztán, nem keverve.

Persze a leadás napján még nem pihenhettem, mert estére invitálást kaptam Katától hozzájuk ünnepelni, mert ő éppen letudta a tanév záróvizsgáját, nomeg hamár ott vagyunk, igyunk rám is! :) Mikor kérdezte, hogy „esetleg...” meg „volna-e kedvem...”, akkor azonnal rávágtam, hogy igen, akarom! Az utóbbi időben nagyon húzós volt már vele a kapcsolat. Már fel se mentem chat-re (a szakdogázásra hivatkozva), hogy ne érezzem azt, mennyire nem törődöm vele. De persze azért majd minden nap felhívtam, hogy tartsam benne a lelket. Bár egyszer nem tettem, legalább egy sms-t várt. Ilyenkor nem lebasz, meg nem követelőzik, csak úgy kibukik belőle, hogy „jó lett volna...”. Szóval hogy most hívott, gyorsan eleget akartam tenni a nagy hiányosságnak, és lemenni hozzá.

No mindegy, vissza az estéhez: hulla fáradt voltam. Legalább két hét kialvatlanság dolgozott bennem. Teraszon dumálgatás, pezsgőzés haverokkal, közben csillogó szemei áradoztak arról, hogy „végre itt vagy!”.

Sokat gondolkoztam azon, hogy ez így már nem jó. Nem csak az ő hibája, mert bennem is dolgozik a szabadságvágy, de mégis más lenne a dolog, ha nincs ennyi hiszti és szenvedés közöttünk. Gyakorlatilag a legjobb indulattal is folyamatosan csak megbántom, benne a hiány pedig mindenféle formában bontakozik ki, legutóbb például az ok nélküli féltékenykedés. De az a jó benne, hogy belátja a hibáit,és változtat rajtuk. Nem olyan makacs, de mégis előjönnek ezek belőle. 

Könnyes ölelésMikor kettesben maradtunk, egy nagy ölelésre magamhoz szorítottam. Olyan igazira, de nem is akart elengedni. Hallottam, éreztem a lélegzetén, hogy a könnyeivel küzködik, de vesztett, és kicsordultak az arcán végig. Nem sírt, csak megkönnyezte, hogy velem van. Nem akartam beszélni. Nagyon fáradt voltam hozzá - így is, amit addig beszéltünk szinte csak hablatyoltam. De annyit mondtam, hogy ne sírjon, nem érdemlem meg. Merthogy aki megérdemli, az nem ad rá okot, aki okot ad rá, nem érdemli meg. Bár megfogadtam magamban, hogy amíg ő nem kezdeményez, nem fogok rá mászni, hát de mégis :) Sose egyhangú vele a szex, de most még jobb volt, az az igazi, nagybetűs szeretkezés esett meg. Akármilyen fáradt is voltam, hihetetlen jó volt. Közben pedig egyszer a fülembe súgta, nagy sóhajok között, hogy „hiányoztál... nagyon!”

Másnap ugy már munka volt, amit aliig tudtam ébren tölteni. Ráadásul túlórázhatok, mert a nyomda is munkaidőben van nyitva, aztán le kell dolgozni a kiesést. Tegnap végre lefeküdtem (volna) aludni, beszéltem is előtte vele, hogy most hamar kidőlök. De amikor félálomban voltam, még felhívott... Felhívott azért, hogy hogy értettem azt, hogy nem érdemlem meg a könnyeit? Mondom ne, ezt ne most, most se vagyok frissebb, meg akkor már elmondtam - erre gyors elköszönés után letette. Mondom miiii?! Hát most volt egy „minden rendben” esténk, most hogy jöhet (máris) újra ilyenekkel?! Visszahívtam, és megkérdeztem, hogy mégis mire gondolt, hogy érthettem én azt? Hát hogy ő nem érdekel engem annyira, hogy érdekeljenek a könnyei. Ne nézz, én sem értem...

Most már tényleg, én feladom. Eleve küzdök magammal, hogy megbántom, nem bántom meg, erre még ő is tesz rá így lapátokkal. De Linda miatt is úgy óckodok a szakítástól, mert miatta azóta is furdal a lelkiismeret. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr972071353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.06.10. 13:32:55

Az elmúlt néhány hónap legszebb pillanata volt az a néhány perc amíg a beköttetett szakdogát átvittem a TO-ra, felemelő érzés volt :).

A többi meg... valaki eléggé leterheli ezt a kapcsolatot a saját bizonytalanságával...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.06.10. 13:44:51

@olajbogyóka: A fenti témákat fordítottan arányos mennyiségben fejtjük ki :)

SassyGurl 2010.06.10. 15:25:41

szerintem tedd fel magadnak azt a kérdést, hogy szeretem-e ezt a lányt vagy esélye van-e rá, hogy beleszeressek.
a választól függően tedd, amit tenned kell, de ez a túrós csusza kapcsolat...hát nem tudom, én már feladtam volna a helyedben (bár nem is vagyok túl kitartó személy, ha nem látom a dolgok értelmét, elég gyorsan kifarolok a dologból).

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.06.10. 15:30:35

@SassyGurl: Én mindig a jobb utat választom a könnyebbikkel szemben - de erről talán írtam is. Ezért se akarok megfutamodni, szinte már azért sem!

De tény, hogy már sokadjára döntöm el, hogy nem kell ez nekem...

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.06.10. 17:30:50

jééé, ott vagyok oldalt!! :D köszi (vagymi) :)

alkalomadtán majd én is összeállítok egy ilyet

Verliebte (törölt) 2010.06.10. 22:07:47

"Vannak emberek, akiket nem állíthatsz meg. Belépnek az életedbe, tudván, hogy távoznak. Szorosan köréjük fonhatod a karod. A legtöbb, amit remélhetsz, hogy kicsit lelassítod őket..."

Szerintem a Te problémád az, hogy eltökélten ragaszkodsz az elveidhez. Nem mondod ki, de legbelül már ez irányít. Nem akarnál futó kalandokat, mert az nem Te lennél. Próbálod menteni a dolgot, de itt már nem biztos, hogy van mit. Sassy tanácsa megfontolandó. Mérlegelj! Megéri ez neked? Szerelmes vagy? Vagy csak nem tudsz szerelem nélkül élni?

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.06.11. 15:45:57

Krisz, megpróbálsz rendes lenni ezzel a lánnyal de pont ezzel töröd össze a szívét! Ennél sokkal tisztább lenne ha nem hívnád, nem mennél és nem dugnád meg, hogy utána azon gondolkozz, hogy hogyan lépj le.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.06.11. 17:19:58

@barracud4: Nem „dugni” mentem hozzá...
Igazából tök mindegy, mert ha nem megyek, akkor meg azért vagyok a szemét - ha meg megyek, ezek szerint akkor azért. Igazából egyszerű a képlet: az a hibás, akinek töke van :)

irkafirka 2010.06.22. 12:15:39

@Kristopher: "az a hibás, akinek töke van :) " pontosan! ;-)
süti beállítások módosítása