Elégtétel

Címkék: meló

2010.06.17. 13:05

A kis mocsok kisfőnök a múltkori kis- nagybetű elírásos tévedésemet még emlegeti. Persze olyan viccelődős, mosolygósan előadott „nem vagyok veled elégedett” üzenetek ezek. Kis sunyi dög - de most kiderült, hogy nem is olyan fedhetetlen, mint amilyennek előadja magát :)

Heheeee, micsoda elégtételt jelent számomra, hogy most nekem kellett dolgoznom egy munkáján. Egy része nem működött bizonyos felületeken, és azért ő a felületet okolta. De én megtaláltam a hibát, így már működik mindenhol. És mit hibázott? Kis- nagybetűk kezelése :D Hogy én milyen elégedett vagyok :) Már csak meg kell találnom a módját, hogy a képébe toljam, hogy „erre fel szólogassá' be kisköcsög!” :) No persze ezt át kell fogalmaznom, mert munkahelyvesztés terhe mellett lehetne csak ilyen formában bevállalni...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr382088843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása