Égetted már magad hónaljon?

2010.06.29. 22:12

Útmutató - Thia után szabadon
(Nagyon koppintós napjaim vannak)
 

Mert gondolná az ember, legyen már kis színe, sápadtságot elkerülendő, hamár hosszúnadrág és ing kéretik a munkahelyen. Eddig is be-befeküdtem már hébe-hóba szoláriumba, de a már szépszínű öcsém javallatára ugyan álljak is már egybe. Igaz, ami igaz, nagy a kontraszt a hátam és az árnyékoltabb felületeim között, bár erről egy fűnyírás is tehet.

napégésHát legyen, miben másabb, csak nem olyan kényelmetlen. De akkor már kapaszkodjak fel a tetejénél levő fogantyúba, hogy a karom alatt is érjen a fény. Ért is rendesen. Estére éreztem, hogy ejjj, egy kicsit megkapott. Reggelre elhagytam a kicsit jelzőt, basszus, odakozmáltam. Asztalomnál ülni még nem volt gond, de minden alkalommal egyre kínosabb volt elhagyni a helyem. Hazafele már úgy jártam, mint a kétajtós szekrény egybenyak kollégák, ölelésre tartott kézzel szinte. Sikerült úgy leégetnem a hónom alját, hogy magam mellett tartani a kezemet már gyötrelem. Ezzel körülbelül annyira lett sikeres a beavatkozás, mint a 40 éves szűzben a mellkas-szőrtelenítés. Sir Smiley...

No még egy ráadás. Fotóztunk valamelyik hétvégén terepen, értsd: TSZ út mellett, kint a szántásban. Szúnyog volt dögivel, kapott is a vádlim. No neeem vakarjuk, csak rosszabb lesz. De valami kell. Zuhanyzás közben a melegvíz jól esett neki. Hmmm... egy kicsit még melegebbet, jobb, mintha vakarnám. Hát akkor forralgassuk. Másnap olyan szép vörös pöttyökkel lett tele a vádlim is, mint a túrórudi.

Nemkicsit vagyok szerencsétlen?!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr722119564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.06.29. 23:30:47

huuu...
szolárium, hébe-hóba én is eljárok, de csak mértékkel, mert eléggé alabástrom a bőröm..
de sosem felejtem el, amikor először elmentem, konkrétan rák vörös voltam, 2 napig nem is mertem emberek közé menni, szerencsémre hétvégén volt..

vagyok, aki vagyok... 2010.06.30. 07:50:35

:DD ne haragudj! szóval csak óvatosan! :)

irkafirka 2010.06.30. 08:56:42

:-D tegnap én is mindent ledobáltam, és mindenen átestem, remélem csak 1napig tartott

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.01. 09:41:21

Nyugi Krissz, csak azért van mert vékony a bőröd azon a részen azért érzékenyebb.
süti beállítások módosítása