Szarból várat

Címkék: meló

2010.07.06. 09:35

Egyre jobban átlátom a munkahelyemen, hogy mennyire igénytelen rendszerrel kell dolgoznom (kisfőnök keze munkája). Körülbelül szarból várat kell építenem, de persze mindenki úgy csinál, mintha a rendszer oly nagyszerű és mindenre használható volna, amivel dolgozunk. Én csak azon csodálkozom, hogy egyáltalán működik?! Tudom, mindig csak panaszkodom, de nem azért, mert keresem, mi miatt szitkozódhatok. Azt bírom, amikor a kisfőnök mondja, hogy „ha kérdésem van, nyugodtan szóljak” - de ha szólok, akkor meg se várja, hogy kérdezzek, hanem apróságokat kezd el magyarázni, mintha hülyegyerek lennék. Főnökasszony sem különb, alap dolgokat magyaráz, nem feltételezi a kérdésem mögé, hogy az etalon dolgokat is próbáltam már egy probléma megoldására... Szerintem nem az apakomplexus jele, ha a munkahelyemen is legalább szakmai példaképet szeretnék találni, nem pedig ilyen loosereket.

Amúgy szerintem tudják már, hogy (kb. mióta itt vagyok) keresek más állást. Hiszen fent van az önéletrajzom a munkaközvetítő oldalakon, ahol ők még mindig keresnek embert - simán ráakadhattak. Ráadásul frissítem is, hiszen úgy van értelme, és szépen benne van a mostani munkahelyem is... meg a sulim is. Igazából nem bánom, azt se bánnám, ha kirúgnának, legalább rákényszerülnék a váltásra. De szóvá nem teszik. Bár próbálják csak meg! Normál esetben el kéne gondolkodniuk, hogy ugyan miért is keresek másik állást? Talán mert nem vagyok elégedett? Bár így csak egy olyan cég gondolkodhat, ahol van Humán Erőforrás osztály, ami nálunk - a kisfőnököt idézve - azért nincs, mert „csak olyan embereket alkalmazunk, akik csinálnak is valamit.” Ha fel is merül bennük a kérdés, akkor épp ezért nem teszik szóvá, mert a végén még foglalkozni kéne egy alkalmazottal...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr172132715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.07.06. 11:58:37

áhh, no comment... :-S

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.06. 12:56:35

Mindenkinek joga van állást keresni, ezt a munkaadóknak is tudomásul kell venni. Ha tudják és leszarják, az is egy jel...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.07. 07:51:21

@barracud4: pont azt akartam én is mondan, hogy sztem is leszarják...minden mást is leszarnak, akkor pont ezt mért ne tennék....e'vvan.
süti beállítások módosítása