Linda-nap

Címkék: család linda

2010.08.16. 22:37

Napokban volt Lindának a névnapja. A véletlen folytán épp aznap írtam rá chaten, de bevallom, kiment a fejemből, hogy ma van. De beszélgetés közben azért kiderült, és mondta, hogy keveseknek jutott eszébe.

Boldog névnapot!Ennek leginkább az az oka, hogy elég különleges neve van, és nincs naptárazva... Részemről viszont beindult a gépezet, és gyorsan ráírtam a közös ismerősökre, 1-1 sms, vagy chat formájában, hogy nosza, dobjatok rá egy üzit. Kidobtam üzenőfalra is a köszöntést, így kb. az összes ismerős észbe kaphat - köszi facebook, mostmár jobb is lett a kedve :)

Egyik tesómnak is szóltam, mert ő is ismerte, találkoztak párszor. Nagy meglepetésemre azt mondta, hogy oké, felköszönti ugyan illemből, de kicsit neheztel rá miattam, mert „hülyét csinált” belőlem. Bár nem ismerheti igazán a köztünk lezajlott dolgokat - igaz, sokat meséltem neki. Talán nem túl széles a vonal a jófej barát és a balek között.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr152226735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.08.22. 08:28:29

Szerintem ez a jelenlegi barátjának lett volna a 'feladata'..de te tudod..

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.08.25. 11:47:13

@SassyGurl: Lehet figyelmesebb vagyok a gitárosnál. Tényleg, megkérdem majd, hogy ő ugyan felköszöntötte-e! :)
süti beállítások módosítása