Jó meló!

Címkék: meló

2010.10.11. 09:48

Nem gondoltam volna, hogy ilyet én fogok írni, de most élvezem a munkát! Elkerültem főnökasszonyom „óvó” kezei alól, és valami olyasmit csinálok, ami sokkal látványosabb és érdekesebb, kihívásokkal telibb dolog. Bár a kisfőnökhöz kerültem, ez olyan szempontból jó, hogy olyan dolgokat mutatok fel, amin csak ámul és bámul. Ennek következtében kapom az elismeréseket, ami nagyon feldobja a munkamorálomat. Kár, hogy csak a véletlen okozza, mert jobb helyeken ezt tudatosan csinálják.

Happy workAz elismeréseket még fentebbről is kapom, már a managerek is mondják milyen jó kis projecten dolgozom. Szóval hízik a májam - és jobb alkalmat keresve se találhatnék, hogy fizetésemelést kérjek.

Be is dobtam a témát épp egy bemutató után a kisfőnöknek. Hát adta magát, ahogy szokta, bólogatott, hogy igen, a mostani munkám nagyon jó, meg minden, és hogy majd jaja, majd fentebb terjeszti a pénzügy felé... Hát nem tudom. Mondanak itt bent olyat róla, hogy sose áll ki senkiért. Bár ez nem is várható el egy olyan embertől, aki magáért sem áll ki. Egyelőre várok, had nőljön a megbecsülésem tovább, amíg ezen dolgozok, aztán rákérdezek még egy párszor. Bár eleve nem vitte túlzásba a bíztatást: meg se kérdezte mégis mekkora emelésre gondoltam, illetve előreláthatóan a jövőévi költségvetésben várható eredmény... Kössz... Lehet addig nem leszek itt (mióta mondom ezt...)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr62362163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.10.11. 18:13:48

igen, az időzítés jó. másrészt lássuk be, egyelőre még mindig az a fontosabb, hogy VAN fizetésed...

irkafirka 2010.10.11. 18:47:39

sok sikert! és ügyes vagy!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.10.12. 08:55:17

@vagyok, aki vagyok...: Én úgy vagyok vele, hogy nem jutok semmire, ha megelégszem azzal, ha kapok levegőt...
@irkafirka: Köszi :)

margitosz 2010.10.12. 12:25:40

@Kristopher: EZ ÍGY TELJESEN RENDBEN VAN!
Nyilván ha az ember jól teljesít,igyekszik szeretné ha ezt az anyagi megbecsülés is tükrözné.De ezt ki kell harcolni, és az ami nem mindegy hogyan, nehéz dolog!

SassyGurl 2010.10.14. 19:16:27

ne add fel,gyúrd meg őket!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2010.10.15. 10:45:08

üdv, idetaláltam valahonnan és szükségét éreztem, hogy ezt közöljem. tetszik.
süti beállítások módosítása