Day 01 - Day 02

Címkék: rólam 30day

2010.11.18. 15:47

Day 01 › Valami, amit utálsz magadban

Van egy nagy bajom, ami egyrészt népbetegség, és rengeteg más probléma okozója: az önbecsülés-hiány. Na ezt a baromságot felejtsük most el. Mert ami az igazán nagy bajom magamban, hogy sose tulajdonítottam elég nagy jelentősséget a bennem szunnyadó vágyaknak. Fontosabb volt mások, vagy A másik érzései, a sajátom meg szépen háttérbe szorult. Megoldás: növelni az önzősségi indexemet.

Day 02 › Valami, amit szeretsz magadban

Kitartó vagyok, ami olykor makacsságnak is mondható. Akaratos vagyok, ha valamit meg akarok csinálni, azt vagy így, vagy úgy, ha sokára is, de végig viszem. Nagyon ritkán szoktam feladni.

Sokkal érzőbb ember vagyok Höhő, ez is elég buzisan hangzik... Ez mondjuk a fenti hibám pozitív oldala, de érdemesebb lesz más előnyeimet felsorakoztatni. Pl. superior lepedőakrobata vagyok :) Emellett még hatalmas fejlődéseket tudok produkálni mind a szakmámban, mind a jellememben. Ez jól jön a céltudatosságomhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr842457340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása