Visszahat

Címkék: kati olaf

2010.12.13. 13:56

Visszahat még Katával való csodás viszonyunk. Most én abba a kényelmes állapotba helyeztem őt, hogy lesz@rom. Nem keresem, nem nézegetem, max szegény Olaffal beszélünk róla. ez így jó is volna, meg minden...

De itt van Olaf, kinek révén megismerkedtünk, és aki mindkettőnk barátja. De mivel ők többen vannak (mert azért Fasznyak is valamennyire ivócimborája, és mostmár Kata velejárója, plusz még van egy közös ismerős a társaságban), szóval ennek köszönhetően őket is kell, illik választania. Most például Bécsbe ugrottak ki, így négyesben, ahova elmondása szerint elfértem volna, sőt jó lett volna, ha megyek, ha... Persze el se mondta elsőre, hogy azért nem hívott, mert velük ment - ki tudja hány ilyen programból maradok ki azért, mert kedves exem is ott van még„kedvesebb” pasijával.

Szóval azon túl, hogy egy ilyen köztudottan semmirekellővel boldog a csaj, azért is „kívánok neki minden jót”, mert még a baráti körömbe is beleköp puszta létével. Csak az vigasztal, hogy végülis nem szándékosan... Ja, és még földik is Olaffal, szóval menjek én a búsba...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr792512995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása