Hüpp-hüpp

Címkék: buli linda hisztiboy

2010.11.02. 10:28

Elköltözött Hisztiboy. Milyen szomorú dolog :) Bár igazából az utóbbi időben (mióta egy csaj megfogta a tökét) egész nyugis volt a viszonyunk: kb. sose láttam. Most legalább nyugodtan lófrálhatok egy szál semmiben is a lakásban, ha úgy tartja kedvem :P A baj az, hogy nem találtam még másik albérlőtársat a helyére, viszont a főbérlőm nagyon jófejségről tett tanubizonyságot, miszerint úgy van vele, hogy 1-2 hónapot bír várni. Höhö :)

tükrös hálószobaMeg is néztem magamnak azt a szobát, ahol igazán eddig még sosem voltam. Jobb, mint gondoltam. Elég nagy és kényelmes ágy - szemben az én teknőmmel - és szemben vele a tiszta tükrös ajtajú szekrény :) Azt hiszem gyorsan kell keresnem valami csajt, akivel kipróbálhatjuk :) Lindával is lehetett volna ott megejteni a búcsúszexet... az egyiket :) (Mondtam is neki, ő is erre gondolt :P )

Végülis az új lakóig nincs okom nem ott aludni, meg akármeddig tartó házibulit tartani (öcsém már le is csapott az ötletre), szóval Hawaii van!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr942415469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása