Mostanában

Címkék: buli masszázs kati ági

2010.12.17. 13:36

Összességében jellemezve, kissé csapongok. Ez nem feltétlen negatívan értelmezendő. Mondhatni a gondok jelentősen mérséklődtek. Munkahelyemen nagyszerűen alakulnak a dolgok. Emelést is kaptam már jövőre, és jelentősebb év végi jutalmat, ugyanakkor már rég nem a főnökasszony kezei alatt dolgozom, így még elismerésből is jut a munkámra. Szóval ezen a fronton minden frankó.

Magánéletügyileg megnyugodtam. Azt hiszem Katát sikerült félretennem, múltnak letudni, bár ebben csak egy találkozás során lehetnék biztos, de egyelőre nem nyomja a szívem. Némi önkritikát is gyakoroltam, és be kell látnom, rá haragudnom úgy igazán nincs is miért. Sokat segít egy kedves barát társasága, egy új ismeretség, ami másfele tereli az ember gondolatait.

Részeg kresztáblaSzóval a gondokból kevesebb van, de ezért kicsit felütötte fejét egy másik baj, a csapongás. Hamár így ráérünk, és pénzünk is van, akkor szórakozzunk. Múlt héten a volt sulim gólyabáljába mentem el, másnapra szabadságot vettem ki, olyan jól sikerült, plusz hétvégén még egy házibuli meg egy sörözés is akadt. Ezen a héten régi cimborával újabb kocsmázás, de hétköznap... Megállapítottam, hogy ilyet neeeeem szabaaaaad!!! Néhány sörtől úgy beiszogattunk, hogy nem tudom, hogy találtam haza, és rosszullétre hivatkozva leléptem, és otthonról melóztam. Jó, 1×, 2× belefér az ilyen, de azért mégiscsak! Pláne, hogy most jól állnak a dolgok...

Persze a sűrű program folytatódik, de remélhetőleg kevésbé iszákos formában :) Az új ismeretség személyes kontaktussá alakul, illetve egy régen említett hölgyemény, Ági is jön vasárnap egy masszázs-kezelésre. Plusz még mozipremier. Hát unatkozni nem fogok, és még csak most jön a karácsony, meg a szilveszter. (Ajándékokkal hadilábon állok...)

De a legfontosabb az, hogy az értékrendem a helyén legyen, és a kicsapongásokat mérsékeljem. Régebben egy hónapra jutott annyi, mint most egy hétre! Sőt, talán még annyi sem. És nem tudom, miért csinálom, mi motivál. Csajozni is kell, persze, de azt úgyse ilyen helyeken fogok, úgyse ilyen részegen...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr772521840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása