Apám...

Címkék: család

2009.12.17. 19:30

Hirtelen felháborodás hatására: az apám... Így kb. két hét után mondtam meg neki kényszerből (karácsonyi szervezkedés), hogy már nem vagyok együtt Lindával. Nem vele nőttem fel, csak ilyen alkalmi hétvégézésig volt ott. De most már tényleg csak nagy-ritkán találkozunk, merthogy már más városban is lakunk. Szóval kb. egy hónappal a szakításunk előtt volt Linda születésnapja, és hát én összekuporgattam neki egy netbookra valót. Már akkor mondta, hogy miért veszek egy nőnek ilyen drága ajándékot. Valószínű nem értheti meg sose az okát. Nőgyűlölő, szinte hihetetlen, hogy vannak még ilyen emberek.

Szóval amikor ma felhívott mondtam, hogy nem vagyunk már együtt, kevesebb emberrel kell számolni az ünnepi vacsorával nagymamának. Tök normálisan mondtam jegyzem meg, talán még "félénken" is. Hát hebegett egyet, meg hogy ezt nem is tudta, de bevallotta, igaz, nem is kérdezte. Hát oké, ezt nem kell firtatni.
Erre nővérem meséli (nála dolgozik), hogy micsoda műsort adott elő az öreg, hogy ezért vettem a lánynak netbookot, hogy nem tudok bánni a pénzel, és hogy anno még én basztam le őt, mikor nemtetszését előre kifejtette. Hogy ő abból már kocsit vesz. Hát ez az... Ja, és hogy én leüvöltöttem a fejét a telefonban a szakítással. Erre még nem volt példa, hogy ilyet hazudjon - szokott szépíteni, meg elhallgatni, de ennek mi értelme? Méghogy leüvöltöttem...
Nem is tudja, hogy szakítottunk, hogy miért, stb. Csak az egész eddigi élete során tartó nőutálata most megalapozható, igazolhatja magát, hogy igenis igaza volt egész életében (ergo nem ő a szar). Szánalmas, szörnyű, és a legrosszabb, hogy ő az apám.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr311605133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.12.18. 21:45:47

szar ügy. itt szépen kibosszankodod magad és ne törődj vele tovább. ez a helyzet inkább már csak romlani fog. tudomásul veszed és kész.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.18. 21:58:15

Apád jófej lehet. Vagy szimplán a netbookra fáj a foga.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.12.22. 19:31:30

Sajna az ember nem választhatja meg a rokonait...

bioDorka (törölt) 2009.12.26. 18:35:45

van egy kedves aforizma, mely szerint Isten a barátainkkal kér elnézést a rokonaikért.
néha én is érzem:)
bár nálunk az apai nagyszülők az érdekesek.
süti beállítások módosítása