Randim lesz?

Címkék: aktuális randi linda

2009.12.28. 13:58

Nem is, csak találkozóm van mára egy lánnyal. Igaz, bármi lehet belőle. Egy hónappal szakításom után már a lelkiismeretemnek sem kéne elleneznie. Egy régen látott évfolyamtárs a Levitációs suliból.
Nos, tetszik, jó csaj, kedvel is, és nagyon várja, hogy találkozzunk. Közösségi portálon kommentálgatjuk egymás megjegyzéseit, aztán feltünt neki a családi állapotom változása. Szó szót követett, aztán már éppen erre jár, nincs-e kedvem találkozni? Hát hogyne, csak ugye dolgozom, későn érek rá. De aludjon itt - ajánlottam fel mintegy minden-mindegy alapon, abba úgyse menne bele. Hát dehogynem, sőt, még jobban oda lett az ötlettől.
Jó, hát van apropója is, lelkes hobbi szinten fotózgatok, hölgyeményeket elsősorban, ha időm engedi. És melyik leányzó nem vágyik rá, hogy fotózzák? Jó, nem mind, de a legtöbb. (Gondolom most a női olvasóim is mondják magukban, hogy hát ők bizony nem, mert ők szégyellősek...)
Valahogy mégsem okés minden itt belül. Mintha ezzel eljátszanám azt a lehetőséget, hogy az egész szakítást visszacsináljam. Eddig mindig ott volt a kiskapu, pláne, hogy Linda is mondta, egy szavamba kerül, és újra együtt vagyunk. Mintha ezzel lépném át azt a határt, hogy mostmár komolyan gondolom. És ő se várna már vissza tárt karokkal, hogyha más karjait is megjártam. Viszont épp ezért szakítottam, hogy nyithassak a világra, és hogy épp ilyen kapcsolatokat alakítsak ki a hőn szeretett gyengébbik nemmel.
Amúgy Linda tudja, sőt, figyelmeztet, hogy ne feledjek gumit használni... Kis szarkasztikus :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr21628241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2009.12.29. 23:40:50

*mi lehet az a levitációs suli?*

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.12.30. 00:14:19

@aJeti: Ajánlom figyelmedbe az "egyszer volt..." bejegyzés első bekezdését :)
lelkirakat.blog.hu/2009/12/22/egyszer_volt_18

vagyok, aki vagyok... 2009.12.30. 17:32:48

azért nem lehet olyan rossz fej, ez a Linda...

Avat -ár (törölt) 2009.12.30. 19:09:13

és türelmes,vár a sorára.

bioDorka (törölt) 2010.01.04. 13:56:46

szerintem nem kéne várnia.
csak ő sérül ebben az egészben, ha továbbra is így áll hozzád.
nem szabadna, így sokkal nehezebb lesz neki. (tudom, bagoly bögölynek, de így van.)

egyébként, én utálom, ha fotóznak. és nem azért, mert szégyellős vagyok, egyszerűen csak olyan szinten antifotogén, hogy azt mutogatni kéne.
félévente ha születik rólam egy tisztességes kép... :)
de amúgy jó hobbi, ügyes trick:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.04. 16:07:07

@bioDorka: Ezelőtt Ivett is ezt hitte magáról ;)

Későbbi bejegyzésben kiderül, hogy nem vár...

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.08. 20:11:25

Ha tiszteled és valaha szeretted Lindát, akkor nem csinálod vele meg többször ezt a "bucsuszexet".
Lányoknál mélyebb sebet hagy!

más: Imádom ha fotóznak! Fotósok között nőttem fel, mindig én voltam az "alany".

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.08. 20:17:53

@barracud4: Hát igen, a fotózást sejtettem a blogod után :) Talán az avatarodon is te vagy?

Nálunk a búcsúszex épp ellentétes volt. Megnyugtatott minket, hogy tényleg még oda vagyunk egymásért a szívünkben. Nem bántuk meg. Még talán sikerélmény is volt!

SassyGurl 2010.01.09. 23:13:35

utálom ha fotóznak, nem vagyok fotogén. :)
szegény Linda...kíváncsian olvasom tovább.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.10. 22:03:17

@SassyGurl: Már ketten is... Micsoda világban élünk?! :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.10. 22:17:13

@Vagyok, aki vagyok...: Ez is azt bizonyítja, hogy sok fotós nem tud fotózni. Többről szól az, mint jó képet készíteni.

díva naíva 2010.01.13. 13:19:58

szintén fotó párti 3:2 :) csak, hogy javítsam az átlagot :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.01.13. 16:25:51

A pillanatképeket utálom, de a beállított az jöhet. Szóval mondjuk azt, hogy 3:3... :)
süti beállítások módosítása