Egy hét után

Címkék: aktuális linda

2010.01.10. 23:16

Egy bejegyzésig bírtam, hogy ne Linda legyen a téma. Lejárt az egy hét gondolkozási idő, amíg nem beszéltünk. Már ma (vasárnap) pótoltuk gyorsan telefonon, és megbeszéltük, hogy holnap pedig találkozunk. Ugyanis neki ígértem az első komolyabb fotózásomat, persze még mindent előtt Tisztelem annyira, hogy betartsam a szavam. Ivetté elég házibarkácsos volt. Most viszont vettem fényeket itthonra.

Egyúttal ez arra is jó lesz, hogy személyesen is megbeszéljük azt a bizonyos szilvesztert, és az érzéseinket. Érdekes lesz, még most is azért teszek, hogy ő jól érezze magát, növelni fogom holnap az önbecsülését, de hova? Épp elég van neki, úgy érzem ez kiderült, akármennyit is sír miatta. Mindenképp rá fogja nyomni a bélyegét az estére az, hogy elmondom neki, úgy érzem mostmár nincs esélye, hogy valaha is újra összejöjjünk. Igen, kb. ennyire jutottam ebben az egy hétben. Megbocsátani meg tudok neki, de elvesztette azt, hogy vele akarjak lenni. Ez elég gáz. Mi lesz velem, ha a gyerekemet rajta kapom, hogy füvezik? Változtatnom kell a hozzáállásomon, elfogadni az embereket a hibáival. De ez a hiba épp olyan, aminek hiánya miatt szerettem bele! Mindig olyan lányt kerestem, aki nem olyan, mint a többi könnyű vérű hülye liba. És mondhat más bármit, hogy milyen szép kapcsolatok kerültek már ki egyéjszakásokból, nekem attól még kizáró tényező. Jellemző az emberekre, hogy azokat a hibáit értik meg a másiknak, amiket önmaguk is elkövettek. Ezért is a mondás, hogy "az vesse rá az első követ, aki bűn nélkül való!" Hát én basszus az vagyok ezen a téren.

Volt arról is szó, hogy ő még mindig arra vágyik, hogy legyünk újra együtt. Holnap ezt is meg kell beszélnünk, mert most nem értem... Engem akar, vagy az ilyen kalandokat? Mert az utóbbi esetében még úgy járnánk, mint Judit és Ádám. Az pedig nem az én világom. Inkább nőjjünk fel mindketten, és évek múlva meglátjuk, hogy szükségünk van-e egymásra. Igen SassyGurl, most szigorú vagyok. Kérdés, hogy meddig tart ki. Hiszen idén még nem is találkoztunk... Volt már annak "rossz" vége. Apropó, már most kijelentem, hogy ebből már nem lesz szex! Ha mégis így lesz, basszál le!

Nem csak Ádám szereti Ákost

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr891662603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.11. 07:52:05

Ha tényleg nem akarsz szexet, akkor inkább találkozzatok valami semleges helyen és ne a lakásodon.
Szerintem nem fog ez jót tenni Lindának. Hiányoztok egymésnak, ezért látni szeretnétek egymást, hogy újra megmondhasd neki, hogy nem akarsz semmit!?
Ennél jobban nem lehet padlóra küldeni egy csajt!
Ez pusztán férfiúi önzőség, hogy a saját lelkiismereteted megnyugtasd. Mert neked jól esik látni és jól esik vele kedvesen velkedned, hogy ne érezd magad egy "utsó szemétnek". De ez a lányoknak fáááááj!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.11. 09:16:08

@barracud4: Hát semleges helyen elég érdekes lenne műtermi fotózást véghez vinni... Mondjuk vihetném az állványaimat egy teázóba :)
Tényleg ilyen embernek jövök át? Aki a lelkiismeretét akarja nyugtatgatni és a lány fájdalmát élvezni? Hmm... :(

vagyok, aki vagyok... 2010.01.11. 10:14:27

@Kristopher: nem azt mondja barracuda, hogy te ezt direkt élvezed. csak arra világít rá, hogy valószínűleg hogyan éli ezt meg Linda. és bizony igazat kell adnom neki. ha úgy tetszik, ez is egyfajta önzőség. jófiú szerepben tetszelegve, a másik helyzetébe nem belegondolva fájdalmat okozni...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.11. 11:28:46

"Jófiú szerepben tetszelegve"... ejjj lányok, na mindjárt rittyentek még egy posztot, úgyis elment a főnökasszony ebédelni...

SassyGurl 2010.01.11. 18:09:05

Kris, nem értelek...bár nem ismerlek, de megérzésem szerint Te szereted ezt a lányt, akkor mi a fenének csinálod ezt!? lehet, hogy én vagyok egyszerű, mint egy faék, de ha szeretek valakit (azaz állandóan körülötte forog az agyam, a szex isteni stb. akkor nem generálok szakítós szituációkat, próbatételeket stb.), akkor mellette maradok és szeretem. szerintem ez ennyire egyszerű..ha már nem akarom őt, akkor tudatosan kerülöm, mind a virtuális, mind az igazi világban, nem keresem a szexuális feszültségtől nem kicsit mentes találkák lehetőségét...
nem okításként írom, ez csak egy vélemény, természetesen szubjektív, hisz tőlem ered :)
a könnyűvérű lányokra visszatérve...aki egyéjszakás kalandot kipróbált=kurva!?, szerintem nem ilyen egyszerű ez az egyenlet. 28 leszek májusban, és egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány pasival volt dolgom, és sajnos egyszer becsusszant egy egyéjszakás dolog is, mert épp figyelemre, izgalomra stb.-re vágytam abban a pillanatban (kurvára nem voltam megelégedve az életemmel akkoriban, jól esett a figyelem), gyarló voltam igen, mivel ember vagyok...ettől nem tartom magam "hamm-marinak" :)) inkább rájöttem,hogy az nem nekem való, tapasztalatnak jó volt, amiben valószínűleg már nem lesz részem.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.01.12. 11:35:27

@SassyGurl: Tudom sokan gondolkodnak másképp erről az egyenletről... De persze én sem vagyok ennyire végletes. Nem mondtam, hogy azzá lett, csak afelé lépett. De te is levontad a tanulságot, és nem vágysz már rá (bár nem zárod ki a lehetőségét, gondolom mert soha ne mondd, hogy soha :)
Ő sajnos azt mondja, hogy akarta, vágyott rá, nem bánta meg, és lehet is, hogy még lesz ilyen. Ez a mai társadalom ezen korosztályának velejárója úgy látom... :(

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.01.13. 17:05:25

@Kristopher: Az utolsó mondat ellen tiltakozom... Vagy csak én vagyok a rohadt nagy kivétel.
süti beállítások módosítása