Semmi jó

Címkék: aktuális linda ivett

2010.01.18. 21:16

A lelkes, újult erőre kapó posztok még váratnak magukra. Helyettük marad az önsanyargatás. Hétvégén volt Linda-látogatás otthon, néhány cuccát visszavittem, és beszéltem ex-majdnem-anyóssal. Ilyen anyósjelöltem nem lesz még egy, az tuti, irígyeltem is érte Lindát :) Jó tanácsokat tud adni, és helyén van a szíve. Több más dolog mellett ő is nagyon hiányozni fog a kapcsolatból...

Ami fontos volt, és egyet kell értenem vele, hogy nem tudjuk egymást elengedni, amíg aránylag sűrűn beszélünk. A találkozásokat már sikerült leredukálni, már csak az ingyen telefontól kell megszabadulni. Az msn-nek ellen lehet állni. Nem is ártana. Olyat írt tegnap este... hát ütött. Bár túlérzékeny vagyok :)

"Bízom benne hogy soha többet nem fordul elő olyan kirohanás, mint a múltkor, vagy semmi hasonló."

Érted, még ő ajánlja nekem, hogy a nem túl pozitív véleményemet tartsam meg magamnak. És ezt csupa jóindulatból mondta. Komolyan szent meggyőződése, hogy én vagyok a hülye, ha a szilveszteri akcióján megbotránkozok... eh... De a kinyílvánításért bocsánatot kértem...

Ivettel sincs erőm kezdeni valamit... A fotók feldolgozása jó apropó, de nem tudom, mi van velünk... Hülye közösségi portálon tartjuk a kapcsolatot, és ott látom, mással mit beszél - már amit meg is akar osztani. Hát úgy enyeleg valakivel, félreérthetetlenül... Most kéne felvenni a kesztyűt és küzdeni... de a francnak sincs kedve hozzá.

Semmihez sincs kedvem. Remélem hamar túl leszek rajta... igyexem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr821683204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.01.19. 10:36:17

Kitartás Kris, ne csüggedj, szerintem még túl friss a szakítás, hogy el kezdj 'csajozni'...
hát igen a facebook... :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.01.21. 11:32:11

Nyugi, a január alapból is ilyen mindenkinek! Nemsokára vége és tavaszodik - bár amíg térdig ér a jó, nehéz erre gondolni...

Szóval nemsokára rügyezés és mindenki kivirul...te is! ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.01.21. 16:28:12

*símogatás, ölelés*

majd elmúlik. :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.25. 12:46:06

Most már aztán hát aztán!!!! Süt a nap! :) Na jó, nem mindenhol, de küldök neked is, ha kell... :)
Csíííííííz, csak egy picit legalább, vagy ahogy nálunk szokás, és nem olyan anglomán: bicigliiiiiiii. :DDD
süti beállítások módosítása